در حال بارگذاری
شهردار بجنورد اعلام کرد:

برقراری روزانه ۱۶۰ تماس با سامانه شهرداری بجنورد

شهردار بجنورد گفت: روزانه بطور متوسط ۱۴۰ تا ۱۶۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار می‌شود که همه آنها در مسیر رسیدگی و پاسخگویی قرار می‌گیرند.

محمدعلی کشمیری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»  بر ضرورت توجه به مطالبات عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ بعنوان قابل دسترس‌ترین درگاه ارتباطی شهروندان با مدیران شهرداری درواقع یک سرمایه گذاری معنوی بزرگ در بحث اعتماد سازی و جلب رضایت عمومی محسوب می‌شود.

شهردار بجنورد افزود: نقش مردم در اداره امور جامعه انکار ناپذیر است و ظرفیت قابل توجهی را در اختیار مدیریت شهری قرار می‌دهد که می‌تواند صرف پیشبرد اهداف کلان توسعه بخشی شهر گردد.

 کشمیری با اشاره به رتبه برتر شهرداری بجنورد در سطح استان درزمینه پاسخگویی و بازرسی و نظارت بر مطالبات مردمی گفت: ارتقا و تجهیز سامانه ۱۳۷ به اکیپ‌های اجرایی و سرعت بخشیدن به مطالبات شهروندان اقدامی است که در جهت اعتماد سازی و مشارکت مردمی دردست انجام داریم.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های میدانی انجام گرفته و آنالیز تماس‌ها، بیشترین مطالبه عمومی در بخش آسفالت معابر است، لذا دو اکیپ اجرایی مجهز به امور عمرانی را درخدمت این سامانه قرار دادیم تا به موازات خدمات گسترده عمرانی که در سطح شهر انجام می‌دهیم بصورت متفرقه نیز درخواستهای بهسازی معابر را مورد رسیدگی قرار دهیم.

شهردار بجنورد این اقدام شهرداری را در جهت اعتماد سازی و جلب رضایت مردمی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازخوردهای حاصل شده از سامانه ۱۳۷ گویای رضایتمندی بالای ۶۷ درصد است.

به گفته مهندس کشمیری روزانه بطور متوسط ۱۴۰ تا ۱۶۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار می‌شود که همه آنها بدون استثنا در مسیر رسیدگی و پاسخگویی قرار می‌گیرند.

انتهای خبر/د

0 نظر

ارسال نظرات