در حال بارگذاری
شهردار بجنورد:

بازارچه محلی تابستانی در بجنورد راه‌اندازی می‌شود

شهردار بجنورد از راه‌اندازی بازارچه محلی در طول تابستان خبر داد و گفت: بازارچه غذاهای سنتی و صنایع‌دستی قرار است به‌صورت مستمر در روزهای جمعه در دو مکان فرهنگسرا و پارک بش قارداش برگزار شود.

محمدعلی کشمیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک اظهار کرد: در ایام تابستان که شرایط مناسب آب‌وهوایی داریم، اماکن عمومی و بوستان‌های بزرگ شهر از تردد بالای شهروندان برخوردارند و این ظرفیت خوبی را برای ایجاد بازارچه‌های موقت فراهم می‌آورد.

کشمیری افزود: این اقدام شهرداری در جهت حمایت از خانم‌های سرپرست خانوار و تولیدکنندگان صنایع خرد و باهدف ایجاد شرایطی برای عرضه محصولات تولیدی منطقه انجام می‌گیرد  که می‌تواند امکان دسترسی عموم به خدمات با قیمت مناسب را فراهم آورد.

شهردار بجنورد با اشاره به بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهربازی گفت: در پارک بش قارداش که در روز‌های تابستان  بین سه تا پنج هزار مسافر و شهروند در آن تردد دارند و پارک فرهنگسرا به‌عنوان یکی از محوری‌ترین پارک‌های محل برگزاری نمایشگاه، تلاش کردیم با راه‌اندازی بازارچه‌های موقت، نقش اجتماعی مدیریت شهری را پررنگ‌تر ایفا کنیم.

به گفته کشمیری تجربه برپایی نمایشگاه‌ها تاکنون مثبت ارزیابی شده و قرار است شهرداری با مشارکت مرکز نیکوکاری پناه و مرکز تولید غذای خانگی حنا در برپایی بازارچه‌های موقت مشارکت کند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته بازارچه موقت تابستانه در فرهنگسرا برگزار شد، ۲۰۰ سرپرست خانوار در این نمایشگاه شرکت کرده و محصولاتشان را برای شهروندان و بازدیدکنندگان عرضه کردند. 

انتهای خبر/گ

0 نظر

ارسال نظرات