در حال بارگذاری
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

انتخابات صحنه عزت و حماسه ملت است

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: انتخابات صحنه عزت و حماسه است و باعث حفظ ارزش‌های نظام در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواهد شد.

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان شمالی، حسن ناهیدی انتخابات را یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشور برشمرد و گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در نشست‌های اخیر خود؛ اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری است.


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: به دلیل حساسیت بالای این دور از انتخابات، با هماهنگی شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی، شورای بخش و دادگستری و دادستان به اعضای هیأت اجرایی افزوده شده است.


وی با برشماری دستورالعمل‌های تخلفات انتخابات بیان داشت: در صورت دریافت هرگونه گزارش در خصوص تخلف احتمالی بلافاصله رسیدگی و برخورد خواهد شد.


رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: ملزومات برگزاری انتخابات هم از استان به شهرستان‌ها منتقل شده و هم اینک در تمام شهرستان‌های استان دستگاه‌های احراز هویت در حال پیکربندی هستند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود نقش بانوان را در انتخابات حائز اهمیت فراوان خواند و گفت: در انتخابات مجلس، در خراسان شمالی، بانوان بیش از آقایان مشارکت داشتند و امیدواریم در این دوره نیز حماسه‌آفرین باشند.

انتهای خبر/ رحمانی

0 نظر

ارسال نظرات