در حال بارگذاری
نماینده اسبق مردم خراسان شمالی در مجلس:

اقتدار رهبری مایه آرامش جبهه مقاومت است

شماره خبر : 2162 - https://asreatrak.ir/short/VmB1b

نماینده اسبق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با حضور در نمازجمعه با اقتداری که داشت، آرامش را در وجود همه افراد به‌ویژه رزمندگان خط مقدم جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان تزریق کرد.

 به گزارش «عصر اترک»، طی هفته گذشته و حملات رژیم کودک کش صهیونیست در لبنان و شهادت سید حسن نصرالله و سرداران و مردم، سپاه پاسداران با اجرایی‌کردن عملیات وعده صادق ۲ مهلت را از دشمن گرفت و بدون لحظه‌ای تردید موشک‌ها را به سمت سرزمین‌های اشغالی روانه کرد و اما درحالی‌که این روزها بسیاری از دولت‌ها شاهد فرار و پنهان‌شدن رهبرانشان هستند، سید علی، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران بااقتدار در نمازجمعه حضور پیدا می‌کند و با بیاناتش سعی در روشنگری مسیر دارد که این حرکت با خودی خود، قوت قلبی بر دل جبهه مقاومت خواهد شد.

 

 عصر اترک: نقش سید حسن نصرالله در جبهه مقاومت را چگونه بررسی می‌کنید؟

 قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» گفت: همان‌طور که شهید حاج‌قاسم را شهید قدس نامیدند، باید شهید سید حسن نصرالله را شهید وفای به آرمان‌های قدس نامید.

 وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بارها تلاش کردند که لبنان را از مسیر غزه و فلسطین دور بدارند که در امان باشند، گفت: این درحالی‌که شهید سید حسن نصرالله در آخرین صحبت‌هایش با تأکید عنوان کرد که هرگز فلسطین، قدس و غزه را تنها نخواهیم گذاشت و پای این وفا ایستاد و جانش را نیز فدا کرد.

 نماینده اسبق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در عملیات طوفان الاقصی نه‌تنها رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در منطقه بلکه کالبد پوشالی تمدن نمای غرب نیز تحقیر شده‌اند و تلاششان بر این است که این خسارت را جبران کنند.

 وی عنوان کرد: راهبرد تمام دولت‌های آمریکا براین‌اساس بوده است که منافع آمریکا در تمام نقاط دنیا به‌صورت مشروع و نامشروع تأمین شود و هر کس در راستای اهداف آمریکا نباشد را دشمن خود می‌دانند و هدف نابودی آن را می‌گذارند.

 

 عصر اترک: عملیات سپاه پاسداران در سرزمین‌های اشغالی با چه هدفی انجام شد؟

 جعفری با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین مانع از نظر دشمنان که مخالف با منافع آنها است جمهوری اسلامی است، گفت: این در حالی است که امروزه ایران نه‌تنها در خاورمیانه بلکه تا دل دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نیز رفته و این موضوع باعث عصبانیت غرب شده است.

 این مسئول تأکید کرد: موشک‌هایی که توسط سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد با اهداف نظامی برنامه‌ریزی‌شده بود که باید حتماً پاسخ این جنایت‌ها داده می‌شد.

 وی گفت: تأخیر ایران در پاسخ به ترور شهید هنیه باعث شده بود که دشمن گمان کند ایران از آنها هراس دارد، لذا با موشک‌بارانی که ایران در آسمان تل‌آویو انجام داد، آن‌چنان اقتدار نظامی را به نمایش گذاشت که حتی سایر کشورهای دیگر نیز احساس هراس کنند.

 جعفری ابراز داشت: عملیات سپاه پاسداران در واقع اقتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و لایه‌های نظامی دشمن را شکست و باعث بهت همه جهانیان شد، بنابراین باید این قدرت را افزایش داد و مردم ایران، منطقه و آزادی‌خواهان از این که جلوی این صهیونیست گرفته شود، قطعاً شادمان هستند.

 

 عصر اترک: نقش سپاه پاسداران در امنیت کشور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

 نماینده اسبق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که جمهوری اسلامی ایران هیچ زمانی نه جنگی را آغاز کرده و نه دنبال جنگ بوده، گفت:  پاسخ دشمنان دندان‌شکن داده و خواهد داد.

 وی بیان داشت: قابل‌توجه است که حتی تحلیل‌گر الجزیره تعبیر جالبی داشت که عملیات وعده صادق اول مانور اقتدار و این عملیات در واقع کاربرد اقتدار در میدان و اجراکردن میدانی آن بود و همه جهانیان شاهد این موضوع بودند.

 جعفری اضافه کرد: مردم ایران با تمام وجود این موضوع را لمس کرده‌اند که سپاه پاسداران و نیروهای نظامی فرزندان مردم این نظام هستند و لباسی که بر تن دارند پرچم این است که آماده جان‌نثاری‌اند تا ایران، ملت و تمدن بزرگ ایرانی و اسلامی بماند.

 نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین کمک و پشتیبانی از نیروهای مسلح و سبزپوشان سپاه که در خط مقدم هستند پشتیبانی و حراست از تمام دستاوردهای تمدنی ملت ایران است و وظیفه ملی حکم می‌کند که در این شرایط حمایت ویژه داشته باشیم.

اقتدار رهبری مایه آرامش جبهه مقاومت است

 عصر اترک: مقام معظم رهبری در این شرایط چگونه کشور را راهبری می‌کند؟

 وی به نقش و جایگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمنان نیز معترف هستند که رهبر ما حکیم‌ترین و راهبُردی‌ترین رهبری است که دنیا در قرن‌های معاصر به خود دیده است.

 جعفری افزود: هیچ‌گاه جمهوری اسلامی بی‌گدار به آب نزده و می‌داند و آگاه است که برای عزت و دستاوردهای تمدنی و حراست از مردم باید هزینه‌کرد و باید باقدرت از نیروهای نظامی به‌ویژه سپاه پاسداران حمایت کرد.

 وی نقش امام را در جامعه اسوه عنوان کرد و گفت: گفتنی است که امام مظهر جامعه است، بنابراین همیشه جلوداری به معنای جلو ایستادن نیست، بلکه به معنای این است که در تمام نکاتی که آرمان‌های الهی است اسوه باشد و در شرایط سخت در واقع او آرامش‌بخش است.

 جعفری خاطرنشان کرد: در شرایط سختی که این روزها دشمن و استکبار در تبلیغات به راه انداخته، ترورها و جنایت‌هایی که در کشورهای مسلمان به راه افتاده، عده‌ای دچار لرزش دل شده بودند، درحالی‌که امام جامعه با این آرامش حضور پیدا می‌کند و خود را وسط میدان نشان می‌دهد.

 

 عصر اترک: حضور رهبری در نمازجمعه چه چیزهایی را به جهانیان ثابت کرد؟

 نماینده اسبق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که حضور بااقتدار مقام معظم رهبری روز گذشته در نمازجمعه برای جهانیان و دشمنان پیام‌های زیادی به همراه داشت، گفت: براین‌اساس که حتی برخی صهیونیست‌ها نیز عنوان کرده بودند که رهبر ایران از شجاع‌ترین رهبران است، زیرا همه در سنگرها پناه گرفته‌اند؛ اما مقام معظم رهبری بدون هیچ هراسی در میدان حضور پیدا می‌کند.

 وی گفت: نکته قابل‌توجه در حضور رهبری در نمازجمعه علاوه بر اینکه سخنانشان را در کمال آرامش مطرح می‌کردند، این بود که عنوان کرد «نه تعلل داریم و نه شتاب‌زده عمل می‌کنیم» که با این حضور و بیانات نشان داد که دشمن نمی‌تواند برای ما میدان بازی تعریف کند ما خط بازی داریم.

 نماینده اسبق مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با این حرکت، آرامش را در وجود همه افراد به‌ویژه رزمندگان خط مقدم جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان تزریق کرد، همچنین در زمان آغاز نماز با آرامش سوره جمعه را قرائت کرد، درحالی‌که می‌توانست بعد از خطبه طولانی با یک سوره کوتاه نماز را به پایان برساند.

 وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با این حرکت یک‌لحظه حماسی را ثبت کرد، گفت: رهبر با این آرامش ایستاد و ذکر خدا را خواند و بهترین دلیل است که این کشتی در میان تلاطم‌ها با نوح حرکت می‌کند که با آرامش به ساحل می‌رسد و این موج‌های یکه دشمنان ایجاد می‌کنند تأثیری ندارد.

 جعفری در انتها گفت: اقامه نمازجمعه از سوی ولی‌امر مسلمانان با رستاخیز حضور مؤمنان قطعاً قوت قلبی برای مبارزان خط مقدم جبهه مقاومت شد.

 

 مصاحبه از آرزو رحمانی

 انتهای خبر/

 

0 نظر

ارسال نظرات