در حال بارگذاری
رئیس آموزش‌ و پرورش فاروج:

اولین اتاق گفتاردرمانی فاروج افتتاح شد

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان فاروج گفت: اولین اتاق گفتاردرمانی شهرستان فاروج در مرکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله به‌هنگام رشدی تربیتی شهر فاروج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از فاروج؛ علی‌اکبر نیازی در آئین افتتاح مرکز گفتاردرمانی فاروج، اظهار کرد: یکی از کمبودهای حوزه آموزش در شهرستان فاروج نبود اتاق گفتاردرمانی بود که موجب می‌شد دانش‌آموزانی که مشکلات گفتاردرمانی دارند به شهرستان‌های مجاور مراجعه کنند؛ اما شاهد این هستیم که با افتتاح اولین اتاق گفتاردرمانی شهرستان فاروج در مرکز جامع سنجش، آموزش، توان‌بخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی شهر فاروج یکی از کمبودهای حوزه آموزش شهرستان رفع شود.

رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان فاروج خاطرنشان کرد: درگذشته و در نبود این مرکز در فاروج والدین دانش‌آموزانی که مشکلات گفتاردرمانی داشتند به‌ناچار فرزندان خود را به مراکز خصوصی در شهرستان‌های مجاور می‌بردند و علاوه بر هزینه و مشکلات تردد هزینه‌های زیادی را نیز در این مراکز خصوصی پرداخت می‌کردند؛ اما زین‌پس می‌توانند در شهر خود و به‌صورت کاملاً رایگان از خدمات گفتاردرمانی برای دانش‌آموزان خود بهره‌مند شوند. 

نیازی گفت: اتاق گفتاردرمانی فاروج در مرحله اول با اعتبار ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال تجهیز و افتتاح شده و در آینده مجدد با تجهیزات و امکانات بیشتری تجهیز خواهد شد. 

انتهای پیام/م. شادکام

0 نظر

ارسال نظرات