در حال بارگذاری
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

اتحاد کشورهای اسلامی رمز شکست اسرائیل غاصب است

شماره خبر : 2060 - https://asreatrak.ir/short/VpR2W

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای اسلامی با اتحاد می‌توانند رژیم غاصب صهیونیستی را به راحتی شکست دهند.

محمدمهدی شهریاری، در گفتگو با خبرنگار «عصراترک» با محکوم کردن جنایت رژیم غاصب اسرائیل علیه لبنان گفت: رژیم اشغالگر قدس یک سیستم شناخته شده برای جوامع بین‌المللی و مردم دنیا است.

وی گفت: اگر کشورهای اسلامی با هم در برخی مسائل این چنین اتحاد داشتند قطعا این رژیم کودک‌کش جرأت این را نخواهد داشت که این چنین عملیاتی را رقم بزند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید کشورهای اسلامی بتوانند در کنار هم یک برنامه بین‌المللی مقاومت‌طلبی قوی شکل دهند تا در برابر مواردی که علیه جهان اسلام است، عکس‌العمل‌های لازم را داشته باشند.

شهریاری به استفاده از نفت به عنوان ابزاری برای شکست استکبار اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز اگر کشورهای دارنده نفت تصمیم بگیرند صادرات را به مدت یک هفته متوقف کنند، مشکلات بین‌المللی برای کشورهای مصرف‌کننده که عموما از حامیان رژیم صهیونیستی هستند، ایجاد می‌شود.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال است وظیفه‌اش را در حمایت از فلسطین انجام داده و هزینه‌های زیادی در این مسیر پرداخت کرده است. 

شهریاری با بیان اینکه بسیاری از تحریم‌های اقتصادی به دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت است، افزود: اقدامات ایران در حمایت از جبهه مقاومت درست است زیرا باید از مظلوم دفاع‌شود.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم دنیا باید محکم‌تر از گذشته برای حفظ روحیه مردم لبنان تلاش کنند و حامی آنها باشند.

شهریاری با تاکید بر این موضوع که برای رسیدن به قله و پیروزی، نیاز به همراهی کشورهای اسلامی با یکدیگر است، گفت: امروزه جنایت‌های اسرائیل باعث بیداری مردم شده است، بنابراین اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر همراه شوند قطعا به نتیجه مطلوب خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد : شرایط به طوری است که باید هر کاری سنجیده و منطقی و در شرایطی باشد که بتوانیم در مسیر وحدت رویه با هدف پیروزی گام برداریم.

 

مصاحبه از آرزو رحمانی 

انتهای خبر/

0 نظر

ارسال نظرات