در حال بارگذاری
کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل:

اتحاد تنها راه نابودی رژیم صهیونیستی است

شماره خبر : 2000 - https://asreatrak.ir/short/Vd0XR

کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل وحدت مسلمانان را تنها نسخه رهایی‌بخش جهان اسلام عنوان کرد و گفت: تنها راه نابودی این غده سرطانی «اسرائیل»، اتحاد امت‌های اسلامی است.

 علی سلیمان‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک»، گفت: از آغاز شکل‌گیری رژیم صهیونیستی تاکنون، با حمایت کشورهای استکبار به‌خصوص آمریکا به هر شکل به دنبال اقدامات ظالمانه بر علیه مسلمانان جهان بودند.

 وی در ادامه با اشاره به مجروح شدن غیرنظامیان در حمله سایبری اسرائیل علیه شبکه ارتباطی حزب‌الله لبنان، افزود: این رژیم غاصب به دلیل شکست نظامی و میدانی در غزه و ناتوانی در تغییر معادله میدانی و فشارهایی که به دلیل پذیرش آتش‌بس متحمل شده است، از سر استیصال دست به این عملیات زد تا بتواند دستاورد نظامی برای خود کسب کند؛ اما این اقدام دستاوردی برای رژیم صهیونیستی محسوب نخواهد شد.

 این کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل، کشور آمریکا را حامی اصلی جنایت‌های تروریستی اسرائیل دانست و عنوان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود به تعهد و حمایت از دولت اسرائیل پایبند هستند.

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به حمایت‌های نظامی و سیاسی آمریکا از رژیم صهیونیستی، این کشور نیز در تمامی جنایت‌های اسرائیل که تاکنون انجام‌گرفته شریک است.

 سلیمان‌پور تأکید کرد: این رژیم غاصب دستیابی برای رسیدن به هدف‌های سیاسی خود از هر ابزاری استفاده می‌کند.

 وی اظهار داشت: کشورها مقاصد سیاسی خود را ابتدا به شیوه اقناع و در گام‌های بعدی با تطمیع، تهدید و حمله نظامی انجام می‌دهند و این رژیم جنایت‌کار با درماندگی در رسیدن به اهداف خود، اکنون در این نقطه قرار گرفته است.

 وی با اشاره به مجروحیت سفیر ایران در این حمله سایبری، گفت: باتوجه‌به اینکه سفارت ایران در لبنان جزئی از خاک کشور ما محسوب می‌شود، جمهوری اسلامی این حق را دارد تا انتقام خود را از دولت مهاجم بگیرد.

 این کارشناس سیاست خارجی و مسائل بین‌الملل وحدت مسلمانان را تنها نسخه رهایی‌بخش جهان اسلام عنوان کرد و افزود: تنها راه نابودی این غده سرطانی «اسرائیل»، اتحاد امت‌های اسلامی است.

 وی در پایان گفت: این اتحاد باید از سطح گفتگو به سطح عملیاتی تغییر کند و تمامی دولت‌های اسلامی در تمامی زمینه‌ها در کنار جبهه مقاومت با اسرائیل و حامیان آن مبارزه کنند.

 انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات