در حال بارگذاری
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

آیت‌الله رئیسی در حوادث میان مردم بود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم در بحران‌ها همیشه رئیس‌جمهور را درمیان خودشان می‌دیدند و اینطور نبود چالشی در کشور ایجاد شود وخود در اتاق بماند و معاونینش را بفرستد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی که صبح امروز در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: شهادت آیت الله رئیسی، کسی‌که همه زندگی‌اش را برای احیا دین و خدمت به مردم گذاشت تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: مأموریت آیت الله رئیسی امروز با رسیدن به شهید سلیمانی به پایان رسید و خداوند قطعا شهادت را دریغ نمی‌کند و به آن‌ها هدیه می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی اضافه کرد: همه شما یادتان است ایشان خادم امام رضا(ع) بود و وقتی ایشان تولیت آستان را برعهده داشت تحول بزرگی ایجاد شد همچنین امکانات حرم را بین زائران و مردم تقسیم کرد تا لذت زیارت امام رضا را بچشند.

وی با بیان اینکه در این سه سال جمعه‌ای نبود که برای استراحت با خانوده‌اش بیرون برود، گفت: جمعه‌های او پرکارتر از روزهای کاری بود و استان به استان برای شنیدن مشکلات مردم می‌رفت، دغدغه داشت و خستگی ناپذیر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد:  مردم در بحران‌ها همیشه رئیس‌جمهور را درمیان خودشان می‌دیدند و اینطور نبود چالشی در کشور ایجاد شود وخود در اتاق بماند و معاونینش را بفرستد.

وی عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی خود را همیشه سرباز ولایت می‌دانست وقتی به رهبری می‌رسید دیگر منیت در کار نبود و هرچه رهبر می‌گفتند انجام می‌داد و مطیع محض ولایت بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: آیت‌الله رئیسی اهل ایجاد حاشیه سازی نبود، کار و تلاش می‌کرد و اخلاص بسیار زیاد این سید بزگوار بود که شاید شهدا خواستند در روز ولادت‌ امام رضا(ع) در میان ما نباشد و در محضر آقا ثامن الحجج باشند.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات