شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۲/۱۳ - ساعت ۱۳:۳۱
مدیر دفتر فروش شرکت برق خراسان شمالی:

۱۰ درصد مشترکان برق خراسان شمالی بدهکارند

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان شمالی گفت: 10 درصد مشترکان برق استان به این شرکت بدهکارند.
10 درصد مشترکان برق خراسان شمالی بدهکارند,مشترکان برق،شرکت برق خراسان شمالی

 به گزارش اترک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی،حسین حیدرپور با بیان اینکه 10 درصد مشترکان برق استان به این شرکت بدهکارند، اظهار کرد: مشترکان بدهکار برق استان منتظر قطع برق باشند.

وی افزود: استمرار برق 27 هزار و 830 مشترک بدهکار در خراسان شمالی منوط به پرداخت بدهی خواهد بود.

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به افزایش میزان بدهکاری مشترکان برق استان به خصوص در بخش‌های صنعتی، اداری و تجاری، این شرکت از مشترکانی که به هر دلیل از جمله مشغله کاری فرصت پرداخت بهای برق مصرفی خود را نداشته‌اند خواست تا قبل از قطع برق، نسبت به تسویه حساب اقدام کنند.

وی تعداد مشترکانی که حداقل دو دوره متوالی هیچ هزینه‌ای را بابت قبوض برق خود پرداخت نکرده‌اند 27 هزار و 830 مورد عنوان کرد و گفت: این مشترکان به علاوه مشترکان تجاری، اداری و صنعتی که حداقل 500 هزار ریال بدهی دارند در اولویت فهرست قطع برق قرار گرفته‌اند.

حیدرپور با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان به واسطه این بدحسابی‌ها دچار مشکلات نقدینگی شده است این نوع برخورد را ناگزیر دانست و گفت: تا کنون برق چندین مشترک در بخش‌های اداری و صنعتی قطع شده است.

وی یادآور شد: مشترکان پر مشغله می‌توانند برای صرفه جویی در وقت از انواع روش‌های پرداخت الکترونیکی و اینترنتی قبوض برق برای حذف بدهی خود اقدام کنند.

به گزارش اترک، خراسان شمالی بیش از 250 هزار مشترک برق دارد که به این ترتیب بیش از 10 درصد مشترکان استان بدهکار قلمداد می‌شوند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک