چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس مذهبی | کد خبر: ۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۱/۲۵ - ساعت ۸:۵۸

برگزاری چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان در خراسان شمالی

مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از برگزاری آزمون حضوری بخش كتبی چهارمين جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجويان كشور در این استان خبر داد.
برگزاری چهارمين جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجويان در خراسان شمالی,جهاد دانشگاهی،جشنواره،مطالعات قرآنی

به گزارش اترک، احسان عباسی،‌ در این خصوص گفت: این آزمون با شرکت دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد.

وی افزود: در اين آزمون دانشجویان دانشگاه های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، دانشگاه پیام نور، علوم پزشکی، دارالفنون، دانشگاه بجنورد و مراکز تربیت معلم شرکت کرده اند.  

وی توضیح داد: چهارمين جشنواره مطالعات قرآنی دانشجويان ايران با محوريت كتاب «گستره دين» كه ويراستی از كتاب «انتظار بشر از دين»، تأليف حضرت آيت‌الله العظمی علامه جوادی آملی است برگزار شد و دانشجويان در اين آزمون به 40 سؤال چهارگزينه ای و همچنين 10 سؤال نظرسنجی پاسخ دادند.

عباسی گفت: نتايج آزمون در هفته اول اسفندماه، از طريق خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) اطلاع‌رسانی می شود و برگزيدگان در اختتاميه چهارمين جشنواره ملی مطالعات قرآنی  مورد تجليل و تقدير قرار می گیرند.

وی در پايان از مهمترين اهداف اين جشنواره به ترويج آثار و انديشه‌های اسلامی در بين آحاد جامعه، اعتلای فرهنگ كتابخوانی در بين دانشجويان و عموم جامعه، افزايش آگاهی دانشجويان از لزوم وجود دين در زندگی، ارتقای سطح علمی و قرآنی جامعه و توجه به مبانی تحول در سبك زندگی ايمانی اشاره كرد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک