پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۱۰/۰۳ - ساعت ۷:۵۴

پذیرش بدون کنکور دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد

سرپرست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه بجنورد از پذیرش بدون کنکور دانشجو در هشت رشته کاردانی پودمانی در این مرکز آموزش عالی خبر داد.

 به گزارش اترک     ، یزدان‌پناه در این خصوص اظهار کرد: این مرکز در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای حسابداری واحدهای تولیدی و صنعتی، کاردانی حرفه‌ای حسابداری مالی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری و کاردانی فنی برنامه سازی کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد.

وی کاردانی فنی اینترنت و شبکه‌های گسترده، کاردانی فنی شیمی صنعتی، کاردانی فنی شیمی صنایع غذایی و کاردانی شیمی شوینده‌ها، آرایشی و بهداشتی را از دیگر رشته‌ها اعلام کرد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه در این رشته‌ها از میان داوطلبان زن و مرد، بومی و غیربومی، شاغل و آزاد دانشجو پذیرفته خواهد شد، گفت: پذیرش دانشجو به‌صورت ثبت‌نام اینترنتی خواهد بود که نام‌نویسی از سوم دی ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا دهم دی‌ماه ادامه می‌یابد.

سرپرست دانشگاه علمی‌ کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد خاطرنشان کرد: دانشجویان پذیرش شده در این رشته‌ها، ورودی بهمن ماه سال جاری محسوب می‌شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند دفترچه راهنما را از باجه‌های پستی تهیه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به این مرکز، واقع در ابتدای سایت اداری ارکان مراجعه و یا با شماره تلفن 3 و 2285742 - 0584 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

منبع:فارس

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک