شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ساعت ۱۴:۳۱

کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در گرمه /تصاویر

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از توقیف یک دستگاه سواری پراید حامل 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، سرهنگ حدادیان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمه با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه سواری پراید مبادرت به انتقال محموله مواد مخدر از استان سمنان به مقصد خراسان شمالی می‌کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان گرمه قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا سه اکیپ از مأموران این فرماندهی برای انجام فعالیت‌های اطلاعاتی گسترده وارد عمل و موفق شدند سواری موردنظر را در محورهای مواصلاتی این شهرستان، حدفاصل شهر های درق و ایور شناسایی کنند.

حدادیان خاطرنشان کرد: در بازرسی به‌عمل‌آمده از سواری پراید مقدار 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده پراید پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک