جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ساعت ۱۰:۴۶
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

بدهی یک میلیارد ۳۰۰ میلیون تومانی آموزش و پرورش استان به شرکت گاز

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: آموزش و پرورش استان یک میلیارد و 300 میلیون تومان به شرکت گاز استان بدهی دارد که این میزان بدهی از سال 90 تاکنون است.
بدهی یک میلیارد 300 میلیون تومانی آموزش و پرورش استان به شرکت گاز,
براتعلی حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با عصر اترک با اعلام این خبر اظهار کرد: این اداره کل همچنین به شرکت های آب و برق نیزهرکدام حدود 110 میلیون تومان بدهکار است.
حاتمی اضافه کرد: مبلغ فیش های آب، برق و گاز مدارس سنگین است بطوری که امکان پرداخت آن ها از سوی آموزش و پرورش وجود ندارد و این مساله را به استانداری اعلام کرده ایم.
وی گفت: طی سفر مقام معظم رهبری به استان 32 میلیارد تومان بوجه به آموزش و پرورش اختصاص داده شد و طی سفر دولت تدبیر و امید برای نوسازی 80 مدرسه خشت و گلی استان، اعتبار اختصاص داده شد تا استان از حالت بحرانی خارج شود.
وی افزود: طی سفری که به شهرستان راز و جرگلان داشتیم، بخشدار این شهرستان اعلام کرد در این شهرستان انقلاب عظیمی برای مدرسه سازی اتفاق افتاده است و ما توانایی پذیرش دانش آموز در تمامی مقاطع را داریم، اما هنوز هم فضا هایی وجود دارد که استاندارد نیستند و ما باید این برای رفع آن تلاش کنیم تا دیگر مدرسه خشت و گلی در این شهرستان نداشته باشیم.
حاتمی تاکید کرد: کمبود مدارس در مرکز استان به دلیل مهاجرت از روستا به شهر بیشتر در حاشیه شهر ها وجود دارد که با جذب اعتبارات و کمک خیرین مدرسه ساز این مشکل هم بزودی رفع خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص شنیده هایی در خصوص انتشار فیلم و کلیپ های مبتذل در بین دانش آموزان، گفت: امروز این امر تنها در مدارس نسیت و در کل جامعه فرا گیر شده است که معلمین، همکاران و مشاوران برای مقابله با آن تلاش های زیادی شده است.
وی در ادامه بیان کرد: در تابستان امسال با همکاری معاونت اماکن نیروی انتظامی کلاس هایی برای آشنایی با این مسائل برگزار شد، در این راستا در آموزش و پرورش کمیته مبارزه با مفاسد اجتماعی نیز فعال است که این موضوع را پیگیری می کند.
وی در پایان گفت: اما آنچه واضح است این موضوع نیاز به پیش نیازهایی همچون تلفن همراه یا تبلت دارد که به دلیل اینکه خانواده ها همکاری لازم را در خصوص ممنوعیت ورود این وسایل ندارند، شرایط سخت شده است.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک