پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حوادث | کد خبر: ۶۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ساعت ۱۳:۵۷
رئیس آتش نشانی شیروان :

انفجار ناشی از نشت گاز، جوان شیروانی را روانه بیمارستان کرد

رییس آتش نشانی شیروان گفت: بر اثر نشت گاز شهری و انفجار ناشی از آن یک نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان انتقال یافت.
انفجار ناشی از نشت گاز، جوان شیروانی را روانه بیمارستان کرد,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، رمضانعلی شارعی رییس آتش نشانی شیروان در گفتگو با بیان کرد: بر اثر نشت گاز شهری و انفجار متعاقب ان یک مصدوم برجای گذاشت که وضعیت نامطلوبی داشت.

وی گفت: صبح روز گذشته، انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی در شیروان، محله جوادالائمه(ع) اعلام می‌شود و نیروهای آتش نشانی به محل اعزام شده و مشاهده می‌شود این انفجار در یک منزل مسکونی رخ داده است.

شارعی در رابطه با علت حادثه گفت: بر اثر نشتی گاز و جرقه یکی از وسایل این حادثه به وقوع پیوسته است و در این حادثه یک نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان شیروان منتقل شد.

رییس آتش نشانی شیروان گفت: در اینگونه حوادث ابتدا به عللی از جمله مهار نکردن شیلنگ ووسایل گازسوز به وسیله بست فلزی، استفاده از شیلنگهای نامرغوب و طولانی و.. گاز نشت می کند و فضای آشپزخانه ، حمام و یا تمام منزل را فرا می گیرد و سپس عاملی مانند جرقه و یا شعله ای بسیار کوچه کافی است تا گاز را مشتعل سازد و سبب انفجار و آتش سوزی شود.

وی افزود: هنگامی که از شیرهایی در داخل منزل استفاده نمیکنند کاملا قطع نموده و دستگیره را از محل خود جدا کرده و با درپوش محل شیر گاز را مسدود کنند.

شارعی گفت: وقتی خانواده ها به مسافرت می روند گاز را از دستگیره اصلی قطع نمایند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

وی توصیه کرد شهروندان هنگام نشت گاز ابتدا فورا شیر اصلی را بسته و از دست زدن به کلید برق و هر وسیله برقی که ایجاد جرقه می کند، جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک