پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ساعت ۹:۳۸
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی:

اختصاص ۲۵۰ هکتار از منابع طبیعی شیروان برای پرورش و شکارگاه بز کوهی

عزیز؛ نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی هایی که با محیط زیست و منابع طبیعی شده است 250 هکتار از منابع طبیعی شیروان در اختیار سرمایه گذار جهت پرورش و شکارگاه بز کوهی صورت می گیرد.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، "عبدالرضا عزیزی"نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری شیروان گفت: اگر همه باهم همدل و همراه باشیم و کوشش و تلاش داشته باشیم خداوند نیز ما را کمک می کند.

وی گفت: همراهی مسئولین شهرستان موفقیتهای خوبی را برای شیروان رقم زد و در سال گذشته 14 آمبولانس به خراسان شمالی اختصاص یافت که توانستیم 10 مورد آن را برای شیروان جذب کنیم.

عزیزی گفت: سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تصویب کردیم که برای شهر های زیر 50 هزار نفر قیر رایگان در اختیار قرار گیرد که توانستیم با رایزنی ها برای شیروان نیز اخذ کنیم و 3 هزار تن قیر برای شهر شیروان و شهرهای تابعه دریافت کردیم.

نماینده مردم شیروان با اشاره به اینکه قرار گرفتن کارگاههای مزاحم در ورودی و خروجی شهرها کار غلطی است افزود: باید همانند دیگر شهرها با مغازه های پر رونق و هتل هایی در ابتدای شهر مواجه شویم.

 

 

وی گفت: با هماهنگی هایی که با محیط زیست و منابع طبیعی شده است 250 هکتار از منابع طبیعی شیروان در اختیار سرمایه گذار جهت پرورش و شکارگاه بز کوهی صورت می گیرد که میتوانیم در این امر توریست جذب کنیم.

عزیزی گفت: تلاشهای ما در کارخانه قند شیروان پاسخ داد و تا کنون 23 هزار تن شکر خام گرفته شده است و هم اکنون 450 نفر در کارخانه مشغول به کار هستند و روزانه 2 هزار تن شکر تولید می شود.

وی افزود: پپیش بینی می شود تا 60 هزار تن شکر دریافت کنیم تا اینکه چغندر قند شیروان آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده شیروان با اشاره به اینکه از 70 کیلومتر مسیر شیروان - اسفراین آسفالت شده است گفت: قول 7 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل در روستای گلیان از معاون رئییس جمهور گرفته شده است.

 

 

نباید به بافت فرسوده این شهر به عنوان معضل نگاه کنیم

"هما کلالیان مقدم" رییس شورای اسلامی شهر نیز در این آیین گفت: شهر به سان یک موجود زنده است و از سلولهای زیادی تشکیل شده است و تمام عناصر و اعضای شهر نیز در حیات آن اثرگذارند.

وی با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه باید در ادامه حیات شهر کوشا باشند افزود: شهرداری شیروان علی رغم کمبودهای مالی که داشته است در بهسازی و زیبا سازی شهر تلاش کرده است.

کلالیان مقدم گفت: ما انتظار داریم شهروندان نیز در امر بهسازی شهر دخیل باشند و و مدیریت محله ها در اختیار افراد محله و جامعه قرار گیرد و تصمیمات جمعی گرفته شود.

وی گفت: ما در سال جاری شاهد موفقیتهای خوبی از سوی دانش آموزان این شهرستان در کنکور 95 بودیم که باید برای معضلات شهرمان از جمله رفع بیکاری تلاش کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: نباید به بافت فرسوده این شهر به عنوان معضل نگاه کنیم بلکه باید از سرمایه های ان برای رونق شهر استفاده کرد.

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک