جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حرف مردم | کد خبر: ۶۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ساعت ۸:۵۶

استاندار و دادستان محترم تا کی قرار است ما بلاتکلیف باشیم؟ چرا کاری نمی کنید؟ تمام سرمایه ما در موسسه مالی و اعتباری میزان است/ چرا این قدر با اعصاب مردم بازی می شود؟

استاندار و دادستان محترم تا کی قرار است ما بلاتکلیف باشیم؟ چرا کاری نمی کنید؟ تمام سرمایه ما در موسسه مالی و اعتباری میزان است. چرا این قدر با اعصاب مردم بازی می شود؟
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
میزانی نابودشده توسط وزیراقتصاد | 1395/05/24
1
37
تنهاچیزی که برای عالیجنابان مهم نیست مردم بیچاره هستند. دادتان راخداشایدبشنود
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گذار بخت برگشته ميزان | 1395/05/24
1
39
سلام اقايان دولت برقرار كننده عدالت در جامعه اسلامي كه قرار عدالت الهي برمردم اجرا كنيد واقعا يك دقيقه خودتون جاي اين سپرده گذار ان بيچاره بگذاريد خدا وكيلي بعد مشكل مارا حل نمي كرديد خواهش ميكنم خدا درنظر بگيريد به ما وخانواده ما رحم كنيد ملت بيچاره دارند از بين ميرند جاي خوب معلوم حقوق عالي مارو هيچ وقت درك نمي كنيد
نام :
ایمیل
نظر
محمود اقا | 1395/05/24
0
30
ان دوره خان خانی تمام شد .فهمت بره بالا. هم میزانی عزیز که 20 ماه رنگ پولت راندیدی غم مخور گردوروزی هم بکام مدعی گردد فلک غم مخور خسرو که روزی هم بکام ماشود. این مسولینند که بما مردم نیازمندند نه ما به انها .باید فقط مواظب باشیم که دشمن سوءاستفاده از این عصبایت ویران کننده ما میزانی ها نکنند.
نام :
ایمیل
نظر
مشهدی گرفتار | 1395/05/24
2
26
خوب که شما هنوز برایت اعصاب با قی مانده است. ما که اعصابمان هم صاف و یکدست شده...... خدا داند و دل ......
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گذار گمراه | 1395/05/24
0
25
باتشکر از مسولین وخبرنگاران محترم اترک نیوز که نقش مهمی در روشنگری مطالبات بحق مردم از میزان دادگستری خراسان می نمایند .قطعا رسانه ها بعنوان مدعی العموم مردم همواره درجامعه از جایگاه رفیعی برخوردارند .لطفا صدای مظلومیت ومحرومیت سپرده گذاران میزان دادگستری خراسان را بگوش سیف رییس بانک مرکزی وسایر مسولین در پرونده میزان دادگستری خراسان که در توزیع سپرده 977000نفر حق الناس را پایمال کردند وسجده شکر هم بجا اوردند را برسانید .شاید قلبشون کمی متاثر شود.
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1395/05/24
0
31
برادر نشنیدی سواره از پیاده بیخبره یعنی چی؟ کسانی که خودشون دو سال قبل به من و شما میگفتند هیچ مشکلی نیست و به قول خودشون اینجوری تدبیر میکنند حال من و شما را چجور میخوان بفهمند من 100 میلیون وام از اینطرف اونطرف جورکردم منتظر آخرین وامم بودم که با جمع اونها خونه بخرم الان دارم از این طرف اون طرف نزول میدم تا بتونم اقساط وامهامو پرداخت کنم این پول اگر هم بدند که بعیده سود همون نزولهایی که مجبور شدم درمملکت اسلامی به خاطر بیتدبیری و سیاسی کاری بانک مرکزی بدم هم نمیشه کلی بدهیام زیاد شده فقط دعا میکنم شب و روز خدا بدتر از این سرخودشون و فرزنداشون دربیاره که اینقدر ظالم نباشند ظلمی که اینا به ما میکنند باید تو تاریخ ثبت بشه
نام :
ایمیل
نظر
روستا زاده | 1395/05/25
0
14
اقای استاندار چرا شما بعنوان ریس ستادتدبیر استانداری باچه حقی سپرده ما را به اونهایی دادید که 50میلیون تومان در میزان دادگستری خراسان داشتند ؟من وامثال من بهیچ وجه راضی نبوده ونیستیم ؟پاسخی دارید منتظر جوابیم .
نام :
ایمیل
نظر
میزان زده | 1395/05/25
1
12
آقایان استاندار عزیز ورئیس بانک مرکزی 2 روز دیگر به وعده که دادید مانده ببینیم وتعریف کنیم .27/5/95 نزدیک است .
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گزار میزان | 1395/05/25
0
9
با تشکر از اترک نیوز که فرصتی برای ما بوجود اوردن که درد دلهامونو بگیم چون کسی درد مارو نمیفهمه غیر از خود ماها . ماها برای پولی که مال خودمونه باید التماس کنیم ببخشید گدایی پولی رو بکنیم که مال خودمون بوده .برای اقایون مهم نیست که ماها چندسال دیگه به پولمون برسیم .و الان الویت مسوولان شهرمون کنسرته نه پول مردم حالا چه تو میزان باشه یا تو پدیده. بانک باید پول همه رو بده نه بعد شش ماه 10 میلیون ببره بالا.با این وضع ما چند سال دیگه باید منتظر باشیم
نام :
ایمیل
نظر
سپرده گذار بدبخت | 1395/05/26
0
7
جناب استاندار ، وزير اقتصاد ، مسئولين محترم قوه قضاييه مشهد(بنيان گذاران ميزان) چرا بايد در كمال بي عدالتي كسي پاسخگوي سپرده هاي ما نيست كه از راه حلال بدست آمده و كل سرمايه و پس انداز زندگيمان است؟ تا كي وعده ؟ اين است حكومت شيعيان علي؟
نام :
ایمیل
نظر
وحيد | 1395/05/26
0
7
مسئولين عزيز انشالله جواب ظلمي كه به سپرده گذاران ميزان كردين در همين دنيا ببينيد تا درس عبرتي براي مال مردم خوران باشد
نام :
ایمیل
نظر
ميزاني | 1395/05/26
0
4
‎سلام -به امام رضا (ع) قسمتون میدم شما پیگیری کنین - ‎بعد از 18 ماه تا  کی قرار است بانک مرکزی و بانک صادرات به ما سپرده گزاران میزان ظلم کنند-بابا این موسسه معتبرترین موسسه مالی استان خراسان بود حتی شعبه آن در داخل مجتمع قضایی شهید بهشتی بود-آرم قوه قضاییه داشت-110 شعبه با سابقه 15 سال که بانک مرکزی 2800 میلیارد ریال جهت تبدیل به بانک شدن از موسسه پول گرفته بود و دهها مورد دیگر مگر کم است-خود همین اقای رشیدیان استاندار خراسان رضوی و مدیر کل اقتصادی استانداری مدام در تلویزیون و رادیو و حتی برنامه سلام صبح بخیر و گزارش 5 و رئیس بانک مرکزی و معاونش اقای تهرانی فردر مصاحبه هایشان اعلام میکردن موسسه  میزان هیچ مشکلی نداره-حالا به یکباره چی شده همه فراموش کردن؟ ‎ شما خودتون بهتر میدونین اگر پولی مربوط به موسسه میزان میخواهد توزیع شود باید به همه سپرده گزاران داده شود چرا یک نفر که 40  میلیون داشته همه پولش را گرفته و کسی که 80 میلیون داشته به جای اینکه دو برابر 40 میلیونی بگیره هیچی نگرفته؟چرا به جای اینکه همه یک درصد ثابتی بگیرن تا با آن قسمتی از مشکلاتشون را حل کنند یکی 100 در 100 گرفته و یکی صفر در صد(اگر به همه با عدالت پرداخت میکردن الان همه حدود 75 درصد پولشون را گرفته بودن)؟ باور کنین اونکه پول بیشتری داشته پول خرید خونش و امثالهم بوده؟ چرا اینقدر ظلم می کنند؟بر اساس کدام قانون و کدام مجوز شرعی بانک مرکزی پول عده ای را به عده ای دیگر می دهد؟ اگر به هر دلیل امنیتی و غیره میخواهند به تعدادی پول بیشتری بدهند باید از پول باقیه بردارند ؟ واقعا از انجا که تریبون بر اساس وظیفه قانونیتان در اختیار شماست از ان در جهت وظیفه شرعی که همانا احقاق حق سپرده گزاران در توزیع عادلانه وجوه مربوط به موسسه میزان و مسولیت پذیری بانک مرکزی در رفع مشکل سپرده گزاران است استفاده کنین و مدرس وار  ظلم  بانک مرکزی را فریاد بزنید که درغیر اینصورت در دنیای باقی اگر حقی داشته باشیم نخواهیم گذشت؟؟؟ ‎سپرده گزار میزان
نام :
ایمیل
نظر
مهدی | 1395/05/26
0
7
"میزانی ها تا جاییکه تونستند به فامیل و اقوام و خانواده خود وام های میلیاردی دادند" . این نقل قول از یکی از بازرسان سابق میزان است که قبلا با میزان همکاری داشته و لی بدلیل فساد مالی مدیران میزان در حال حاضر با آنها همکاری نمی کند . یک نمونش وام چند صد میلیاردیه آقای م.ف. ج بود که هنوز هم تسویه نشده است. خدایا ریشه ظلم و بیداد رو بسوزون . ما که دیگه تحمل نداریم و تمام زندگی مون رو سر میزان باختیم و ازیک ریالش هم نمی گذریم .
نام :
ایمیل
نظر
به خاك سياه نشسته | 1395/05/27
0
1
خدايا شاهد باش كه با آرم قوه قضاييه(بنيان گذاران ميزان)كه ظاهرا نمايندگان اجراي عدل و داد در جامعه هستند و تاييد تمامي مسئولان استان (شركا جرم) در روز روشن سرمايه زندگي مردم بدبختو دزديدن.(تا كنون نيمي از ارزش سرمايه ما از بين رفته). هرچه بگندد نمكش ميزنند واي به وقتي كه بگندد نمك. واي به حال ما مردم با اين مسئولين.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک