چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۶۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ساعت ۹:۳۵
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

هر لحظه که اراده کنیم، منافع دشمنان را در معرض خطر قرار می دهیم

سردار مرتضوی؛ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمنان دریافته اند که از راه جنگ سخت نمی توانند به نظام اسلامی ما نفوذ کنند و ما در هر لحظه که اراده کنیم، می توانیم منافع دشمنان را در معرض خطر قرار دهیم.
هر لحظه که اراده کنیم، منافع دشمنان را در معرض خطر قرار می دهیم,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، سردار مرتضوی؛ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و 636 شهید شهرستان شیروان گفت: مناسبتهایی که در وصف شهدا برگزار می شود، باعث می شود که راه، مسیر و سیره شهدا را به درستی بشناسیم.

وی گفت: در روزگاری که ما برای کوچکترین ادوات نظامی نیازمند دیگران بودیم، اکنون دشمنان از ما هراس دارند.

سردار مرتضوی افزود: اگر امروز، ملوانان و تفنگداران آمریکایی حاضر می شوند که خفت و خواری را بپذیرند و سر تعظیم فرود آورند به خاطر برکات خون این شهیدان است.

وی گفت: اگر امروز همه این افتخارات و سربلندی و موفقیتها کسب شده است از نعمت این شهدا است که اخلاص در تک تک سلولهای وجودشان بود و تحت هیچ شرایطی در برابر دشمنان سرتعظیم فرود نیاوردند و با هر تحریم و تهدیدی مبارزه کردند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز همه دشمنان دریافته اند که نفوذ به نظام اسلامی ما از راه جنگ سخت امکان پذیر نیست از راههای جنگ نرم ورود می کنند.

وی تاکید کرد: اگر بناست که جامعه ما اسلامی بماند باید امر به معروف و نهی از منکر که تضمین کننده اسلام ناب است را جدی بگیریم.

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک