شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حرف مردم | کد خبر: ۶۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ساعت ۱۳:۴۶

در حالی که چند روزی بیشتر به برگزاری جشنواره تاتر رضوی در استان نمانده اما سکوت خبری دبیر جشنواره و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانٰ علایم خوبی برای این رویداد مهم فرهنگی به شمار نمی آیند

در حالی که چند روزی بیشتر به برگزاری جشنواره تاتر رضوی در استان نمانده اما سکوت خبری دبیر جشنواره و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانٰ علایم خوبی برای این رویداد مهم فرهنگی به شمار نمی آیند. به نظر می رسد مسئولان امر از تجربه برگزاری ناموفق این رویداد در سال گذشته استفاده نکرده اند. با این که حدود 5 ماه؟؟؟ از انتشار فراخوان این جشنواره می گذرد هنوز اعلام نشده در سال جاری چه اقداماتی برای ارتقا کیفی این جشنواره انجام شده است. به نظر می رسد دبیر خانه این جشنواره فقط به انتشار فراخوان اکتفا می کند و داوری آن و بس. البته شنیده ها حاکی از آن است که سه اثر نمایشی سفارشی نیز در راه رسیدن به این جشنواره اند. اما کارگردانان این آثار تا کنون هیچ توضیحی در خصوص کار خود ارایه نداده اند. بگذریم از ارزش گذاری در خصوص کارهای سفارشی. سوال این است که این جشنواره ارزشی که نیاز به انجام کارهای پژِوهشی و تحقیقاتی بسیار در حوزه دین و هنر دینی داردٰ بدون برنامه ریزی آیا راه به جایی خواهد برد؟آیا ضعف های این جشنواره برای همیشه در پشت دیوار نام ها مخفی خواهد ماند؟
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک