جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ساعت ۱۰:۳۶

۳۰۰۰ بسیجی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند

نقویان؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: 3000 بسیجی در قالب 41 گروه جهادی، به مناطق محروم این استان اعزام شدند.
 3000 بسیجی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند,

به گزارش اترک نیوز ؛ "دانیال نقویان" مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در آیین بازدید از گروههای جهادی طرح هجرت در شهرستان شیروان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شیروان اظهار داشت: برای رفع  محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی و از اقشار مختلف بسیج 3 هزار بسیجی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی گفت: تعداد 1000 نفر از بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی خراسان شمالی در قالب 10 گروه جهادی در طرح هجرت امسال به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: به منظور خدمات رسانی به مناطق محروم استان تعداد 1520 نفر از بسیجیان محلات نیز در قالب 25 گروه جهادی همراه با 150 نفر از بسیج طلاب در قالب 4 گروه جهادی فعالیت خود را در سطح این استان آغاز کردند.

وی افزود: 140 نفر از دانشجویان غیر بومی نیز، اعزامی از دانشگاه امیرکبیر تهران در مناطق محروم راز و جرگلان مشغول به فعالیت های جهادی هستند.

 

نقویان بابیان اینکه اردوهای جهادی با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل‌گرفته است اضافه کرد: در طرح هجرت سال جاری، بخشی از فعالیتهای گروههای جهادی در راستای فعالیتهای عمرانی، ساخت و تعمیر مسجد، ساخت خانه برای محرومین، ساخت پایگاه، مدرسه و..، رنگ آمیزی مدارس، پایگاه و.. است.

وي اجراي پروژه‌هاي عمراني و محروميت‌‌زدايي را از  ديگر وظايف سازمان بسيج سازندگي عنوان كرد و اظهار داشت: این بسیجیان عزیز علاوه بر فعالیتهای عمرانی در بخشهای تخصصی خود نیز با آموزشهای بهداشتی، مذهبی، نقاشی، گلدوزی، کامپیوتر و اقتصاد مقاومتی مردم این مناطق محروم را آموزش می دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: به فرموده معظم له اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که به یک ملت امکان و اجازه میدهد تا در شرایط مختلف رشد و شکوفایی خود را داشته باشد و در ادامه فزود: با علمی کردن کشاورزی و آموزش عرصه های اقتصاد مقاومتی به مردم محروم، به تولیدات داخلی اهمیت داده شود که لازم است هر کدام از یک فرد ایرانی نقش خود را  در تولید و مصرف مشخص کند.

انتهای پیام/*

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک