شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۶۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۵/۰۱ - ساعت ۱۶:۴
امام جمعه شهرستان شیروان:

نماز جمعه تجلی‌گاه قدرت سیاسی و اجتماعی انقلاب است

حجت الاسلام کوثری؛ امام جمعه شیروان گفت: نماز جمعه تجلی‌گاه قدرت سیاسی و اجتماعی و مناسب ترین میدان تشکیل نیروهای انقلابی است
نماز جمعه تجلی‌گاه قدرت سیاسی و اجتماعی انقلاب است,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان "حجت الاسلام حسین کوثری" امام جمعه شیروان در آیین خطبه های این هفته نماز جمعه شیروان، ضمن گرامی داشت اول مرداد روز نماز جمعه و 5 مرداد اقامه اولین نماز جمعه در تهران گفت: نماز جمعه از بزرگترین برکات و معنویات خداوند بر این نظام و مردم است و تجلی گاه قدرت سیاسی و اجتماعی و دینی، و مناسب ترین میدان تشکیل نیروهای انقلابی است و همچنین خاکریز نفوذ ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی وعرصه وحدت و همدلی و بزرگترین سنگر مقاومت است.

وی در ادامه از مردم خواست با توجه به اهمیت این فریضه الهی در زمان تهاجم فرهنگی دشمن با شرکت پرشور خود در نماز جمعه دشمن را در این عرصه ناکام و بنیه اعتقادی و دینی و سیاسی خود را بارورتر سازند.

امام جمعه شیروان همچنین با گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی گفت: ورزش ما باید ورزشی ارزشی باشد و دین و ایمان عنصر نیروزساز در این زمینه باشد چرا که پهلوانان زورخانه ای از دیر باز با نام علی (ع) فضای ورزشی را با نشاط و مذهبی نگه داشتند و جوانان ما نیز امروز باید پیرو مولای خود باشند.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به اوضاع منطقه و کودتای نافرجام ترکیه گفتند ترکیه ی تضعیف شده آرزوی آمریکا و اسراعیل است.

وی افزود: استکبار هر روز دروازه‌ای تازه از آتش به روی مسلمانان می گشاید لذا امروز شاهد مسلمان کشی و شیه کشی در کشمیر هندوستان هستیم و از طرفی تیغ تیز کینه با اسلام و مسلمانان به دست داعش در سوریه و عراق و ... سر از بدن مسلمانان جدا می کند.

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک