جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۶۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ساعت ۲۲:۳۲

۴۹۸ نفر از کشاورزان شیروان تسهیلات صندوق توسعه بخش کشاورزی دریافت کردند

خوش قامت؛ مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت: طی سال مالی 95-94 به 498 نفر از کشاورزان این شهرستان(سهامداران) تسهیلات کشاورزی از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اعطاء شد.
498 نفر از کشاورزان شیروان تسهیلات صندوق توسعه بخش کشاورزی دریافت کردند,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان سعید خوش قامت" مدیر جهاد کشاورزی شیروان اظهار کرد: از این میزان 28 میلیارد و 466 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به 493 نفر و سه میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات ضروری و اثر بخش به پنج نفر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون میزان سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شیروان به 35 میلیارد و 304 میلیون ریال افزایش یافته است گفت:
صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان شیروان با سرمایه اولیه 17 میلیارد و 170 میلیون ریال تشکیل شد که هم اکنون تعداد کل سهامداران صندوق اعم از حقیقی و حقوقی 975 نفر هستند.

خوش قامت افزایش بهره وری سرمایه و منابع مالی سهامداران، کمک به تولید کنندگان در مواقع بحران در قالب اعتبارات دولتی، ارتقای بهره وری عوامل تولید در بخش کشاورزی، اعطای تسهیلات به موقع به تولید کنندگان و متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و ... را از جمله اهداف تشکیل این صندوق عنوان کرد.

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک