جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ساعت ۸:۵۸

۵ عضو باند تجاوز به دختران دستگیر شدند/ماجرای دخترانی که در تله شکارچیان تلگرامی اسیر می شوند

دادستان شهرستان شیروان گفت: باندی با آشنایی و ارتباط در فضای مجازی، دختران را اغفال و مورد تعرض جنسی قرار می داد که توسط نیروهای بسیج، کشف و 5 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
5 عضو باند تجاوز به دختران دستگیر شدند/ماجرای دخترانی که در تله شکارچیان تلگرامی اسیر می شوند,
به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، "اسماعیل ترکانلو" دادستان شیروان ضمن تشریح جزئیات دستگیری اعضای باند تجاوز به دختران بیان داشت: قربانیان با آشنایی در فضای مجازی و قرارهای حضور مورد آزار و اذیت و تعرض جنسی افراد شیطان صفت قرار می گرفتند که پس از کشف این باند توسط نیروهای بسیج، با همکاری نیروی انتظامی 5 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.
 
وی با بیان اینکه خانمی با مراجعه به مامورین انتظامی، و اعلام شکایت از اینکه توسط باندی اغفال شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است گفت: با بررسی‌هایی که انجام شد مشخص شد که منشا و سرآغاز این ماجرا در فضای مجازی است.
 
دادستان شیروان با شرح ماجرا گفت: ابتدا دختر و پسری در فضای مجازی با یکدیگر آشنا می شوند و رابطه آنها به صورت چت‌هایی در فضای مجازی ادامه می یابد تا اینکه از سوی پسر، ملاقات حضوری تقاضا می شود و دختر نیز به این خواسته پسر پاسخ مثبت می دهد و به گفته دختر؛ در 10 روز اول به شدت مورد محبت قرار می گیرد و در ملاقاتهای خیابانی بعد از جلب اعتماد دختر، درخواست حضور در منزل را پیشنهاد و با برنامه قبلی مغفول را به خانه می کشاند که بعد از خوراندن نوشیدنی هایی همراه با مواد بیهوش کننده، وی را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و حتی از این عمل شنیع خود فیلم و عکس تهیه می کند تا افکار و اعمال شوم خود را دوباره طراحی کند.
 
دادستان شیروان گفت: بعد از تعرض پسر به قربانی خود، رابطه دوستانه و با محبت، تبدیل به رابطه ای سنگین و پرخاشگرانه و از روی اجبار می شود که با تهدید انتشار تصاویر در فضای مجازی، به امیال و خواسته های پسر و دوستانش تن می دهد.رئیس دادسرای عمومی و انقلاب شیروان گفت: تا جایی این تهدیدها ادامه یافت که دختر به صورت دسته جمعی و در بیرون مورد تعرض قرار می گیرد و دوباره این شیطان صفتان از عمل حیوانی خود فیلم و عکس ضبط می کنند.
 
ترکانلو افزود: هنگامی که قربانی متوجه می شود که کماکان مورد ظلم و جنایت قرار می گیرد به خواسته های آنان تن نمی دهد و در این هنگام مجدداً تهدید به انتشار و توزیع تصاویرش می شود.
 
وی افزود: وقاحت پسر جوان به حدی بوده که دو شرط برای اینکه دست از سر دختر بردارد پیشنهاد می‌کند و اخاذی 7 میلیون ریالی و یا معرفی دختر دیگری برای جایگزین تقاضا می‌کند تا اعمال شنیع خود را ادامه دهد و به دختر می گوید که بعد از انجام یکی از شرط‌ها گوشی را در اختیارش قرار می دهد تا تصاویر را پاک کند، غافل ای اینکه می‌تواند در محل دیگری نیز ذخیره شده باشد.
 
ترکانلو گفت: در این مرحله، مامورین متوجه می شوند و با هماهنگی قضایی که با دادستانی انجام می شود مقدار پول اخاذی شده در اختیار دختر قرار داده می شود و با شگردهای خاص برخی از شیطان صفتان دستگیر می شوند.
 
دادستان شیروان با بیان اینکه کشف این باند توسط بسیج صورت گرفت و با همکاری نیروی انتظامی در محل قرار دختر حاضر می شوند که در این حین برخی از متهمین حاضر و بعد از اخذ پول، گوشی را در اختیار خانم قرار می دهند تا تصاویر و فیلم ها را پاک کند.
 
ترکانلو گفت: در بررسی‌ها و اقدامات بعدی تعداد دستگیر شدگان به 5 نفر می رسد که برخی از آنان نوجوان هستند، به کانون اصلاح و تربیت نوجوانان استان منتقل می شوند و در ادامه افزود: در بررسی هایی که ازمحتوای گوشی متهمین صورت گرفت مشخص شد که دختران زیادی به دام این باند افتاده و گرفتار شده اند که رد پای بعضی از این بانوان در باشگاههای ورزشی مشاهده شده است که قبل از دستگیری متهمین یکی از آنها در جلوی درب باشگاه با دختری مشاجره لفظی پیدا می کند و نهایتا دختر را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.
 
دادستان شیروان با توصیه ای به خانواده ها و والدین، از آنان خواست: در بحث فضای مجازی؛ جوانها، خصوصاً دختران را بیشتر مراقبت و کنترل قرار دهند.
 
وی در ادامه ضمن توصیه ای به دخترها و پسرهای جوان گفت: در فضای مجازی به خاطر اینکه هویت فرد مقابل مشخص نیست با هیچ کس رابطه دوستی و رفاقت ایجاد نکنند و ارتباط برقرار نکنند.
 
دادستان شیروان گفت: در جایگاه مدعی العموم شهر از خانواده ها خواهشمندم که برای رفتن دخترها به باشگاههای ورزشی محدودیت ایجاد کنند با توجه به اینکه ورزش برای سلامتی مهم است، متاسفانه به خاطر مشکلاتی که در باشگاههای ورزشی وجود دارد مضرات و پشیمانی حضور در باشگاهها به مراتب سخت تر از ورزش نکردن است  و اگر والدینی می خواهند دخترش در باشگاههای ورزشی باشد، نظارت مستقیم خود را داشته باشند.
 
ترکانلو گفت: در یکی دو سال اخیر در شیروان مجبور شدیم فعالیت یک مورد از باشگاههای بانوان را ممنوع کنیم و ممنوعیتی نیز برای فعالیت تعدادی از مربیان باشگاهها ایجاد نمودیم.
 
وی افزود: باندهایی نیز در کمین خانم هایی هستند که در باشگاهها حضور پیدا می کنند که در برخی موارد خانم هایی هنگام خروج از باشگاههای ورزشی گرفتار باندهای فساد شده اند.
 
انتهای پیام/*
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک