پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۶۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ساعت ۱۱:۲۱
خطیب نماز عید سعید فطر شیروان:

ملت ایران هرگز فریب شیطان بزرگ را نخواهد خورد

حجت الاسلام کوثری؛ خطیب نماز عید سعید فطر شیروان گفت: ملت ایران هرگز فریب شیطان بزرگ به ویژه آمریکا را نخواهد خورد و کسی که تفکر ارتباط با آمریکا را دارد عقلش را باخته است.
ملت ایران هرگز فریب شیطان بزرگ را نخواهد خورد,

به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شیروان، دربهای مصلای شیروان از ساعت پنج صبح به روی نمازگزاران باز شده  بود تا مردم شهر دارالمصلین آیین عبادی عید سعید فطر را بجا آورند.

پس از قرائت دعا و مناجات، حجت الاسلام حسین کوثری دو رکعت نماز عید سعید فطر را اقامه نمود و سپس به ایراد خطبه های این نماز پرداخت.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان تمام اعضا و جوارح را از گناه باز داشتیم و با قرآن انس پیدا کردیم و این امر باید ادامه دار باشد و از آن فارغ نشویم.

حجت الاسلام کوثری گفت: ماه رمضان ماه عفو و گذشت و بخشش بود و در این ماه همه کینه از انسان دور می شوند و کدورتها به شدن کاهش پیدا می کنند.

خطیب نماز عید فطر شیروان گفت: کسی که مبتلا به گناه باشد، پاک شدنش مشکل می شود و در ماه رمضان جانها آراسته می شوند که از عید فطر به بعد نیز دچار معصیت نشویم.

وی افزود: ملت ایران هرگز فریب شیطان بزرگ به ویژه آمریکا را نخواهد خورد و کسی که تفکر ارتباط با آمریکا را دارد عقلش را باخته است.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به وحدت و همدلی منسجم بین مسئولین شهرستان تاکید کرد: امروزه بیش از هر زمانی نیاز به وحدت و همدلی داریم تا جوانان را از رنج بیکاری رها سازیم و ازدواجها را آسان نماییم.

وی در پایان با اشاره به رشادتهای شهدای مدافع حرم گفت: آنهایی که در بیرون از مرزها جلوی دشمن را گرفته اند خداوند برای آنها علو درجات را منظور می نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان، اجتماع عظیم مردم شیروان در نماز عید سعید فطر به دلیل کمبود فضای داخل و محوطه مصلی بسیاری از نمازگزاران در خیابانهای اطراف مصلی این نماز را اقامه کردند.

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک