جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۶۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۴:۷
امام جمعه شیروان:

حقوق بشر آمریکایی در تجاوز و کشتار و ترور خلاصه می شود

حجت الاسلام کوثری امام جمعه شیروان گفت: حقوق بشری که آمریکایی ها از آن دم می زنند در کشتار مردم بی گناه و اقدامات تروریستی و استفاده از سلاح های شیمیایی خلاصه می شود.
حقوق بشر آمریکایی در تجاوز و کشتار و ترور خلاصه می شود,حقوق بشر آمریکایی

به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شیروان، "حجت الاسلام حسین کوثری" امام جمعه شیروان در آیین خطبه های این هفته ا تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفتند امروز روز فریاد رسای ملت مسلمان بر علیه ظلم و ستم و اعلام انزجاز از جنایات صهیونیسکم غاصب است.

وی گفت: روز جهانی قدس روز پرده برداری از جنایات بیش از 60 سال استکبار جهانی بر علیه ملتی مظلوم است.

امام جمعه شیروان گفت: این هفته، هفته کنار زدن نقاب میش از چهره گرگ خون آشام است و هفته حقوق بشر آمریکائی است.

حجت الاسلام کوثری گفت: طومار جنایات نظام سلطه و استکبار به بلندای تاریخ است و در ادامه افزود: اگر جنایات استکبار را در همین تیر ماه فقط شمارش کنیم باید گفت 6 تیر ماه سوء قصد به جان رهبر عزیز و 7 تیر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و 8 تیر بمباران شیمیایی مناطق مسکونی سردشت و 12 تیر حمله به هواپیمای مسافربری ایران است.

وی گفت: حقوق بشری که آمریکا از آن دم می زند شهادت 17 هزار اقدامات تروریستی و شهادت بیش از 200 هزار نفر و مجروحیت بیش از 700 هزار نفر و شهادت بیش از 13 هزار نفر در اثر کاربرد سلاح های شیمیایی و شهادت 4 هزار نفر ماموران نیروی انتظامی و مرزی در مبارزه با مواد مخدر است.

امام جمعه شیروان گفت: با الهام از ماه مبارک رمضان و شهید این ماه عزیز راهی جز مقاومت و و مبارزه و انقلابی بودن و مبارزه با فساد در عرصه های مختلف در برابر جنایات شوم زر و زور و تزویر آمریکایی و صهیونیستی و عربی وجود ندارد تا انشاالله ملت های تحت ستم عراق، سوریه و یمن و بحرین و فلسطین و لبنان از ظلم و ستم حکام جور رهایی یابند.

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک