شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ساعت ۱۲:۳۹

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شیروان تا پایان امسال بهره برداری می شود +گزارش تصویری از بازدیدهای وزیر بهداشت در شیروان

قاضی زاده هاشمی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان 200 تختخوابی شیروان تا پایان امسال بهره برداری می شود و گشایش جدی در رفع نیازهای شهرستان شیروان ایجاد می شود.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ؛ عصر امروز(31 خرداد) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان شیروان 4 طرح بهداشتی و درمانی افتتاح شد.

وزیر بهداشت در پایان بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث شیروان گفت: در این سفر که چهارمین سفر بنده به شیروان است در این مدت کارهای زیادی انجام شده است که جای تقدیر از مسئولین شهرستان را دارد.

وی گفت: تا پایان امسال بیمارستان جدیدالاحداثشیروان تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید و در رابطه با راه دسترسی مردم شهرستان به این بیمارستان گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز این مشکل نیز رفع خواهد شد.

شایان ذکر است که وزیر بهداشت و درمان در بدو ورود به این استان و شهرستان از 4 طرح بهداشتی و درمانی شیروان بهره برداری کرد که این طرح ها شامل شامل کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) با زیربنای 2 هزار و 70 مترمربع و اعتبار 3 میلیارد و 380 میلیون تومان، ساختمان اداری و توسعه اورژانس با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان، راه‌اندازی بخش NICU با مبلغ 153 میلیون تومان در بیمارستان امام خمینی(ره)، راه‌اندازی بخش زایشگاه LDR و درمانگاه مرتبط با هزینه 364 میلیون تومان در بیمارستان امام خمینی شیروان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک