پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۶۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ساعت ۱۱:۱۸
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان:

جنازه فرد مفقود شده سیل پالکانلو پیدا شد/ابهام در خصوص علت فوت

مختاری؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: جنازه مرحوم خدانظر وفایی از اهالی روستای پالکانلو پس از تلاش امدادگران پیدا و به این شهرستان منتقل شد.
جنازه فرد مفقود شده سیل پالکانلو پیدا شد/ابهام در خصوص علت فوت,
به گزارش اترک نیوز به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی شیروان "رمضانعلی مختاری" رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان با اعلام این خبر افزود: جسد خدا نظر وفایی 68 ساله و از اهالی روستای پالکانلو سفلی که در 31 اردیبهشت ماه سال جاری گرفتار سیلاب شد پس از جستجوهای متوالی عصر امروز پیدا شد.
 
وی با اشاره به اینکه این فرد نگهبان ماشین آلات اداره گاز بوده است افزود: به نظر، وی قصد عزیمت به روستای پالکانلو را داشته است که گرفتار سیلاب می شود.
 
مختاری گفت: جستجوها برای یافتن فرد مفقود شده از 1 خرداد شروع شد و عصر امروز پیکر این فرد در مسیر سیلاب کورکانلو در حاشیه سد بارزو پیدا شد.
 
وی گفت: 12 تیم عملیاتی با 40 نفر نیروی امدادرسانی و همچنین با به کار گیری غواص، خودرو، قایق موتوری و سگ های تجسس موفق به کشف جسد در مسیر سیلاب پالکانلو شدند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیروان گفت: ابهام هایی در خصوص فوت و نحوه فوت شدن این فرد وجود دارد که جسد آن به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شده است تا دلیل فوت این مرحوم مشخص شود.
 
وی گفت: ابهام در فوت این فرد این است که در روز اول جستجوها پوستین و در روز بعد کلاه و شلوار فرد بدون هیچ گونه پارگی پیدا می شود.
 
انتهای پیام/*
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک