چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۵۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ساعت ۱۰:۴۱

پیروز انتخابات جاری، مردم هستند

صفایی؛ فرماندار شیروان با تاکید بر حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: پیروز انتخابات هفتم اسفند مردم هستند.
پیروز انتخابات جاری، مردم هستند,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان؛ عباس علی صفایی،  مردم را به حضور حماسي و پرشور در انتخابات هفتم اسفند دعوت كرد.

وی گفت: یکی از منویات رهبری حضور حد اکثری در انتخابات است و نتیجه آن نیز مصون سازی کشور در راستای تقویت اقتدار نظام و یاس و نا امیدی دشمنان است.

فرماندار شیروان گفت: تمام مردم با هر سلیقه ای باید در پای صندوقهای رای حضور حضور یابند تا تداوم گر راه شهدا باشند.

صفایی گفت: تاکید مسئولین و علما و خانواده های شهدا، ایثارگران، رزمندگان، کشاورزان و اقشار مختلف مردم تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات 7 اسفند است.

فرماندار شیروان، انتخابات را بستر خلق حماسه بزرگ ملت ایران عنوان كرد و گفت: باید در انتخابات این هفته، شاهد خلق حماسه سیاسی دیگری در ایران اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به دوره های قبلی انتخابات وضعیت بهتری داریم افزود: گروه امحای تبلیغات، هر گونه تبلیغات خارج از ظوابط باشد را امحا می کنند.

صفایی گفت: با تدبیری که صورت گرفت و در میدان اصلی شهر از ایجاد ستاد انتخاباتی جلوگیری نمودیم از بار ترافیک میدان انقلاب کاسته شد و در سالهای آینده نیز در خیابانهای منتهی به میدان انقلاب محدود می شود و کاندیداها به جای معبر خیابانهای اصلی در مساجد و مکانهای عمومی اقدام به سخنرانی و تبلیغات کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک