چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۵۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ساعت ۱۰:۵۲
گزارش از نحوه تبلیغات کاندیداهای مجلس دهم در خراسان شمالی؛

رای هایی که با شگردهای خاص جمع می شود

به نظر می رسد رویای تکیه زدن بر کرسی سبز بهارستان آنقدر شیرین است که برخی حاضرند دست به هر کاری بزنند، در استان خراسان شمالی نیز اوضاع متفاوتی نسبت به سایر نقاط وجود ندارد، حتی گاهی شاهد مسائل دور از انتظاری هستیم.
رای هایی که با شگردهای خاص جمع می شود,
به گزارش اترک نیوز، هر روز که بیشتر از تبلیغات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می گذرد، نامزدها و هواداران آنها در نقاط مختلف کشور برای جلب آرای مردم اقدام به استفاده از شیوه‌هایی جدید و در عین حال، عجیب می کنند.
تا جایی که خبر می رسد در یکی از دانشکده های استان، با اجبار و همچنین وعده و وعید دادن نمره طی هماهنگی ریاست دانشکده، دانشجویان خوابگاهی را به عنوان سیاهی لشکر به ستاد یکی از کاندیداها می برند.
 یا اتفاق جالب دیگری که در یکی از روستاها افتاده بدین شرح که یکی از کاندیداها به همراه هیئتی و داوطلب شناخته شده ای که رد صلاحیت شده بود، در جمع اهالی حاضر می شوند. داوطلب رد صلاحیت شده با بالا بردن دست کاندیدای مذکور، حمایت خود را از کاندیدای مذکور اعلام می کند به این معنی که شما که مرا قبول دارید، به جای من به ایشان رأی بدهید. اما واکنش مردم بسیار جالب توجه و نشان از بصیرت انقلابی آنان داشته است. مردم در پاسخ می گویند وقتی تو مورد تأیید نظام نیستی ماهم تورا قبول نداریم و وقتی دست کسی دیگر را بالا می بری یعنی او هم مثل تو است و ما به تو رأی نمی دهیم و ما رأی خود را انتخاب کرده ایم. هیئت نیز وقتی با اینگونه برخورد اهالی روستا روبرو شدند بلافاصله از روستا خارج شدند.
در یکی از گروههای تبلیغاتی در شبکه اجتماعی تلگرام، یکی از اعضای گروه، با انتشار تصاویری از جدا کردن بنر تبلیغاتی نامزد انتخاباتی یکی از شهرهای استان، از روی بیلبورد های سطح شهر و نصب بنر نامزد دیگر بجای آن، اعتراض خود را به این عمل اعلام کرده است. 
نکته ای که در مورد آخر حائز اهمیت ویژه ای است ادبیات به کار برده شده توسط این کاربر تلگرام است که بسیار شبیه به ادبیات بکار برده شده در سال 88 می باشد.
او از شعار هایی مانند "نترسید نترسید ما همه با هم هستیم"، "دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد" و "زنده باد مخالف من" استفاده کرده است.
یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات که خود دارای موقعیت حساسی در استان است نیز ستادهای قابل توجهی را در مرکز استان دایر کرده و کارناوال های حامی وی در خیابان ها و جاهایی که این کاندیدا برنامه سخنرانی و تبلیغات دارد به راه می افتد، برخی از بنرهای این کاندیدای مورد نظر به ارتفاع ساختمان چند طبقه است.
هوادارن برخی از نامزدها نیز با خودروهای گران قیمت و به شکل کاروانی در شهر تردد می کنند تا به نوعی اشرافی گری خود را به رخ بکشند.
این قبیل موارد تنها نمونه های کوچکی از موارد بسیاری است که در چنین روزهای ملتهبی می توان شاهد بود. اگر چشم خود را خوب باز کنی و حقایق را ببینی، متأسف می شوی برای کسانی که همه چیز از انسانیت گرفته تا شرف را، زیر پا می گذارند تا مگر و مگر به جایگاهی دست یابند که بارشان را ببندند. 
هر چند در تمام این موارد واکنش های مردم به طرز شگفت آوری نشان از درایت و بصیرت دارد. امید می رود که در جمعه پیش رو مردم با حضور پررنگ خود در انتخابات نه محکمی به برخی مفسدان مال و جاه دوست بدهند و کسانی را به خانه ملت بفرستند که دغدغه شان، درد مردم باشد و پیروزی اسلام و بس.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1394/12/04
0
0
جالب بود
نام :
ایمیل
نظر
Mahdie | 1394/12/06
0
0
بعضى كانديداها ى به اصطلاح إصلاح طلب ديشب شهربجنورد و كثيف ميكردن فك كنم اگه اينجورى بخوان شهرو اباد كنن بهتره كناره گيرى كنن دیشب طرفدار های آقای .... توی خیابون ها راه افتاده بودن و ضمن اعلام حمایت از ایشون زنگ در خونه ها رو می زدن و باعث آزار مردم می شدن. خونه يكى از اقوام یک ربعی که من اونجا بودم حداقل ده بار زنگ زدن......
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک