جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۵۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ - ساعت ۱۲:۳۳

۲۳۰۰ نفر در امر انتخابات شیروان دخیل هستند

صفایی؛ فرماندار شیروان گفت: 2300 نفر اعم از بازرس، ناظر، اعضای شعب و.. در امر انتخابات این شهرستان دخیل هستند تا انتخاباتی سالم را برگزار نماییم.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان؛ عباسعلی صفایی؛ فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیروان اظهار داشت: گفت: این شهرستان كاملا آماده ي برگزاري انتخاباتي با شكوه، با ابهت و با شور و نشاط است و انتخاباتي با سلامت و امنيت كامل برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: ستاد انتخابات شیروان سعی دارد تمام تبلیغات کاندیداها براساس مرقانون پیش رود تا تخلفی صورت نگیرد.

فرماندار شیروان با اشاره به 135 شعبه اخذ رای در این شهرستان گفت: 2300 نفر اعم از بازرس، ناظر، اعضای شعب و.. در امر برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان دخیل هستند.

وی در رابطه با نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در شیروان گفت: تعداد افرادی که در حوزه انتخابیه شیروان ثبت نام کرده اند و تعدادي هم از حوزه هاي ديگر به شیروان آمدند جمعا 9 کاندیدا در این حوزه انتخابیه فعالیت می کنند.

وی گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی نیز 3 نامزد، فعالیت های تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند.

صفایی افزود: یک تن از کاندیداهایی که در حوزه انتخابیه شهرستان بحنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان تایید شده بود و تقاضای انتقالی به حوزه انتخابیه شهرستان شیروان را داده بود شورای نگهبان رد کرد و با انتقال وی به این حوزه موافقت نکرد.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک