سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۵۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ساعت ۱۵:۲
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد:

تشکیل چندین پرونده تخلفات انتخاباتی در استان/رسیدگی بعد از انتخابات

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از تشکیل چندین پرونده تخلفات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.
تشکیل چندین پرونده تخلفات انتخاباتی در استان/رسیدگی بعد از انتخابات,
به گزارش خبرنگار اترک نیوز، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه رسانه و حضور حداکثری در محل دفتر امام جمعه بجنورد با اعلام این خبر اظهار کرد: دستگاه قضا پس از تشکیل ستاد پیگیری جرائم انتخاباتی به این موضوع ورود پیدا کرد و پنج پرونده نیز در این خصوص تشکیل شد.
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه باید کاندیداها پاسخگو اعمال خود باشند، تصریح کرد: بعد از انتخابات به سراغ تخلفات انتخاباتی خواهیم رفت.
وی در عین حال گفت: کمترین تخلفات انتخاباتی را در استان شاهد بوده ایم و در برخی موارد نیز اعضای ستاد های انتخاباتی کاندیداها نسبت به مواردی از تخلفات پیش از موعد آگاه نبودن که از سوی دستگاه قضا توجیه شدند.
رئیس کل دادگستری استان نقش رسانه در انتخابات را گسترده و با ابعاد وسیع عنوان کرد و افزود: رسانه زبان جامعه و حکومت است و می تواند در مدیریت و هدایت فکرها ، فرهنگ ها و ارتقای معرفت ها نقش آفرینی کند.
حجت الاسلام قدرتی در ادامه با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام های داخلی و خارجی بسیاری دارد، گفت: رسانه نقش بی بدیل در حضور حداکثری مردم دارد.
وی جنگ جهان امروز را جنگ رسانه ها نامید و خاطرنشان کرد: هرکس زودتر به این فضا ورود پیدا کند و حرف خود را بزند قطعا پیروز میدان خواهد بود.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک