چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ساعت ۱۰:۵۷

گرانی پیاز، اشک مردم شیروان را در آورد

با افزایش قیمت پیاز در روزهای گذشته، شیروانی ها پیاز را چند برابر قیمت واقعی خریداری کردند که این قیمتها قصد پایین آمدن را ندارند.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان؛  این روزها قیمت پیاز به شدت افزایش یافته است و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.

سریال تکراری افزایش ناگهانی قیمت اجناس و محصولات در بازار این بار گریبان بدبوی پرخاصیت را گرفته و این روزها قیمت پیاز در بازار اشک شیروانیها را درآورده است.

هر سال محصولات جالیزی در فصل زمستان تحت تاثیر یک شوک قیمتی که بر اثر سرمازدگی می باشد قرار می گیرند و تن مردم را به لرزه در می آورند و این در حالی است که در سالی که گذشت مردم سرمای زمستانی را تجربه نکردند.

"محمد رضا قویدل" رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیروان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شیروان، افزایش قیمت پیاز را سراسری دانست و گفت: بارندگی ها در شهرستانهای جنوب باعث دیر رسیدن محصول به بازار و موجب کمبود پیاز و افزایش قیمت آن شده است.

وی افزود: یکی از دیگر دلایل بالا رفتن قیمت پیاز عدم نظارت و نرخ گذاری دولت در این موضوع است که اگر این امر صورت پذیرد محتکرین مجبور می شوند اقلام مصرفی مردم را که احتکار نموده اند به بازار عرضه کنند.

قویدل قیمت کنونی پیاز در شیروان را هر کیلو 35000 ریال عنوان کرد و گفت: در هفته گذشته، قیمت پیاز در این شهرستان 25000 ریال بود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شیروان همچنین در خصوص وضعیت بازار سیب زمینی در این شهرستان، گفت: هم اکنون سیب زمینی فراوانی در بازار است که با قیمت 5500 ریال عرضه می شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک