جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس حرف مردم | کد خبر: ۵۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ساعت ۹:۲۸

تا امروز چندبار از مسئولین اداره ی راهنمایی و رانندگی خواسته اید تا با رانندگان متخلف در شهر،برابرقانون و قوی تر از قبل برخورد کرده و از حقوق دیگران از جمله عابرین پیاده دفاع نمایند/

تا امروز هیچ تدبیری برای رفاه و امنیت رهگذرانی که از میدان شهید عبور می کنند اندیشیده نشده است که همگی مجبورند از لابلای اتومبیل ها بگذرند.به نظر شما،تا چه زمانی باید همواره شاهد این نوع صحنه ها در مرکزاستان باشیم...

ریاست محترم کمیسیون عمران و ترافیک، جناب آقای شادمهربا سلام و احترام؛

هم چنان که مطلعید،مدیریت شهری مرکز استان مدت هاست که حل معضلات ترافیکی را تقریبا به فراموشی سپرده است و روزانه شهروندان، برای عبور و مرور در سطح شهر با مشکلات فراوانی روبرو هستند.
برای مثال؛ سرگردان بودن هزاران اتومبیل با عنوان تاکسی تلفنی یا همان آژانس در خیابان ها و توقف ده ها تاکسی زرد در میدان کارگر و شهید و دیگر نقاط، از جمله مشکلات حمل و نقل مسافر در این شهر است که مسئولین مربوطه تا امروز در مقابل این ناهنجاری اقدامی قطعی نکرده و طی این سال ها،گاه تنها با انتشار یک اطلاعیه رفع مسئولیت کرده اند. 
به همین خاطر ازجنابعالی به عنوان عضو شورای شهرمان تقاضا می شود که به سوال های مطروحه در این باب پاسخ دهید.
کم و بیش شاید شما هم به این واقعیت رسیده باشید که شهرمان بجنورد در چند مورد استثنایی،با دیگر شهرها تفاوت هایی دارد. از جمله فروش کارت پارک به شهروندانی که شاید میلیون ها تومان از این شرکت متولی طلبکار باشند اما با تعطیل شدن این موسسه، هیچ مقام رسمی پاسخگوی بدهی این مجموعه نشده است،جز آن که دوسوی خیابان ها،محلی برای پارک اتومبیل هایی شد که قبلا تنها یک جهت آن آزاد بود.به نظر جنابعالی که رییس کمیسیون عمران و ترافیک هستید،چه کسی باید و الزاما پاسخگوی این نوع طرح های ناقص باشد. آیا تضمینی برای شروع به کار دوباره ی این نوع شرکت ها وجود دارد؟ 
1/ تا امروز چندبار از مسئولین اداره ی راهنمایی و رانندگی خواسته اید تا با رانندگان متخلف در شهر،برابرقانون و قوی تر از قبل برخورد کرده و از حقوق دیگران از جمله عابرین پیاده دفاع نمایند.
2/ تکلیف چهارراهها و سه راههای بدون چراغ سه زمانه که عدد کمی هم نیستند چه زمانی روشن خواهدشد.
3/واحد عمرانی شهرداری بدون توجه به خواست های شهروندان،اقدام به روپوشانی جوی آب ها و بالا آوردن سطح آن در خیابان های 17شهربور وطالقانی شرقی کرده که جز صرف بودجه، هیچ فایده ای نداشته است. برای جلوگیری از این ساخت وساز بیهوده چه اقدامی انجام داده اید. 
4/تا امروز کمترین اقدام برای رفاه و امنیت رهگذرانی که از میدان شهید عبور می کنند اندیشیده نشده است که همگی مجبورند از لابلای اتومبیل ها بگذرند.به نظر شما،تا چه زمانی باید همواره شاهد این نوع صحنه ها در مرکزاستان باشیم.
5/ریاست محترم کمیسیون عمران و ترافیک؛
یقین دارید تا امروز برای حل معضل رفت و آمد شهروندان و خانواده های سوگوار واتومبیل ها درعصر پنجشنبه ها که به معصوم زاده می روند،کمترین گامی برداشته نشده است که تنها در روزهای خاص و برخی بزرگداشت ها ماموران راهنمایی برای ساعتی انجام وظیفه می کنند. 
پرسش هایی که از نظرتان گذشت،شاید ابتدایی ترین حقوق اولیه ی شهروندان بجنوردی باشد که سال هاست مدیران متولی توجهی به آن نکرده اند. 
انتظار می رود تا اعضای محترم گروه اکثریت درشورای شهر، به جای پرداختن به مسائل فرهنگی، از جمله صرف بودجه برای پژوهش و تحقیق و کمک مالی به گروه هایی که الزامی برای شورا نداشته، به برآورده ساختن اولین نیازهای شهروندانی بپردازند که پس از سال ها،شاهد تغییراتی در نگاه مدیریتی، نسبت به حقوق شهروندی خود هستند.
با تشکر و احترام،
احسان حصاری مقدم

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها: حرف مردم

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک