جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۵۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ساعت ۱۵:۱۲
عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان شمالی اعلام کرد:

ثروتی و جعفری؛کاندیداهای منتخب جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه ۵ شهرستان/ادامه تلاش ها برای عدم ورود سایر کاندیداهای اصولگرا در انتخابات مجلس

عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان شمالی گفت: شورای همگرایی اصولگرایان خراسان شمالی پس از برگزاری جلسات متعدد، سرانجام بر انتخاب موسی الرضا ثروتی و قاسم جعفری به عنوان کاندیداهای منتخب جریان اصولگرایی از حوزه انتخابیه 5 شهرستان خراسان شمالی برای انتخابات مجلس به اجماع نظر رسیدند و از این دو کاندید نیز حمایت خواهند کرد.
ثروتی و جعفری؛کاندیداهای منتخب جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه 5 شهرستان/ادامه تلاش ها برای عدم ورود سایر کاندیداهای اصولگرا در انتخابات مجلس,
به گزارش اترک نیوز، ماشاالله طالبی، عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتخابات از منظر جمهوری اسلامی، نماد مردم سالاری دینی است و رای مردم نیز تعیین کننده مسیر، دخالت گر اصلی در گزینش کاندیداها خواهد بود که جریانات سیاسی نیز بر همین اساس به فصل انتخابات ورود می کنند.
طالبی تصریح کرد: با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس و خبرگان را در اسفندماه امسال پیش رو داریم، جریان اصولگرایی کشور با تجربه سال 92 نسبت به انجام برنامه ریزی ها در سطح ملی، استانی و شهرستانی اقدام کردند.
به گفته وی، جریان اصولگرایی حوزه خراسان شمالی نیز شورای همگرایی اصولگرایان استان را با حضور 30 عضو از فعالان سیاسی اصولگرایی استان تشکیل دادند که این شورا به انجام برنامه ریزی و برگزاری بیش از 100 جلسه اقدام کرد.
وی گفت: سرانجام هفته گذشته اعضای این شورا پس از برگزاری جلسات متعدد از میان موسی الرضا ثروتی، قاسم جعفری، سید محمد پاکمهر و محمد وحیدی به اجماع نظر برای معرفی دو کاندید نهایی از حوزه انتخابیه بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم رسیدند.
عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان شمالی تصریح کرد: موسی الرضا ثروتی و قاسم جعفری دو کاندید نهایی و مورد حماایت جریان اصولگرایی استان در حوزه انتخابیه یاد شده هستند که انتخاب این دو کاندید پس از کسب نظر نخبگان اصولگرایی استان، اعضای شورا همگرایی اصولگرایان استان همچنین بهره گیری از نظر سنجی میدانی دستگاه های اجرایی استان به دست آمد. 
وی در ادامه اعلام کرد: شورای همگرایی اصولگرایان شهرستان شیروان نیز بر انتخاب دکتر علی جدی همچنین شورای همگرایی اصولگرایان شهرستان های فاروج و قوچان نیز بر انتخاب حجت الاسلام و المسلمین عباس علی رستمی به اجماع نظر رسیدند و در انتخابات پیش رو از آنها حمایت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: هنوز انتخاب کامدید نهایی شورای همگرایی اصولگرایان شهرستان اسفراین معرفی نشده است که تا فردا نتیجه نهایی آنان نیز اعلام خواهد شد.
طالبی در پاسخ به این سوال که این شورا چه رویه ای را در حمایت یا عدم حمایت از سایر کاندیداهای اصولگرایی استان برای انتخابات پیش رو در پیش خواهد گرفت نیز اعلام کرد: آنان به عنوان کاندیداهای مستقل در این انتخابات حضور خواهند یافت که در گفت و گو با آنان درخواست کرده ایم که از کاندیداتوری انتخابات پیش رو انصراف دهند که تلاش می کنیم در گفت و گو با آنها، این چنین شود.
علاوه بر این، علی احمدنیا، دیگر عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: پس از انقلاب 33 انتخابات در کشور برگزار شده که این انتخابات نماد مردم سالاری دینی این نظام است.
وی همچنین تاکید کرد: استقلال و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نهفته است.
احمدنیا تصریح کرد: شورای همگرایی اصولگرایان استان و شهرستان های خراسان شمالی تشکیل شد و بر روی انتخاب کاندیداهای نهایی در هر حوزه انتخابیه به اجماع نظر رسیده اند که در انتخابات پیش رو از آنها حمایت خواهند کرد.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ALI | 1394/11/20
0
0
یک سوال چرا از شهرستان مانه و سملقا حتی یک نفر هم در این شورا نیست؟ چرا از شهر راز که جمعیتش نصف اشخانه هم نمیشه 6 نفر عضو این شورا هستند؟؟ ایا واقعا ای منصفانست؟؟؟؟
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
پاسخ ها به این نظر
یک شهروند | 1394/11/21
0
0
بنده نیز این را تائید می کنم اگر قرار است شورای اصولگرایی حاصل خرد جمعی اصولگرایان استان باشد بایستی این موازنه به خوبی رعایت شود . معلوم است که از روستایی مثل شهر راز که 6 عضو در این شورا داشته باشد ، محصول خرد جمعی چه کسی خواهد بود؟ اصولگرایان محترم با بصیرت و بینش اقبال سایر نامزدها ی اصولگرای حوزه انتخابیه بجنورد را مد نظر داشته باشند تا مبادا دوباره قافیه را مفت ببازند. خواهشمند است تجدید نظر نمائید .
ناشناس | 1394/11/21
0
0
معقول این است که شورای اصولگرایی قبل از آنکه از سایر کاندیداهای اصولگرا بخواهد از شرکت در انتخابات انصراف دهند، باید در میزان امکان این امر با توجه به ویژگی های فرهنگی استان کمی بیندیشد.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک