شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پندانه | کد خبر: ۵۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ساعت ۱۱:۴۷

جانباز مدافع حرم مورد استقبال مردم و بسیجیان شیروانی قرار گرفت

حمیدرضا پسندیده، بسیجی دلاور شیروانی که برای دفاع از حرم شریفین حضرت زینب و حضرت رقیه(س) به سوریه رفته بود پس از نیل به درجه رفیع جانبازی به زادگاه خود بازگشت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر حمیدرضا پسندیده بسیجی دلاور شیروانی که برای دفاع از حرم شریفه حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه رفته بود پس از نیل به درجه رفیع جانبازی به زادگاه خود بازگشت.

این جانباز مدافع حرم مورد استقبال جمعی از بسیجیان و پاسداران و مردم انقلابی شهرستان قرار گرفت.

حمیدرضا پسندیده از همرزمان شهید مدافع حرم استان شهید فیروز حمیدی زاده است که از ناحیه چشم راست و حنجره جانباز شده است.

پسندیده در جمع استقبال کنندگان گفت: به حول و قوه الهی شیرازه جبهه کفر از هم پاشیده است و انشاا.. به زودی شاهد نابودی کامل تروریست های تکفیری خواهیم بود.

وی افزود: جبهه مقاومت در منطقه تشکیل شده و برای من و همرزمانم خیلی سخت بود که در کنار مرز رژیم اشغالگر صهیونیسم باشیم و نتوانیم تیری به سمت این متجاوزان شلیک کنیم.

این جانباز مدافع حرم با اشاره به خاطراتی از همرزم شهیدش،شهید حمیدی زاده گفت: دعا می کنم خون پاک شهدا را به بهای اندک و ارزان نفروشیم.

سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه شیروان نیز با اشاره به رشادت و ایثار حمیدرضا پسندیده گفت: حمیدرضا افتخاری برای شهرستان شیروان است که توانسته ماموریت خود را جانانه انجام دهد.

امیری با بیان اینکه روزانه  افراد بسیاری برای دفاع از حرمین شریفه در سوریه به ما مراجعه می کنند گفت: اگر اجازه بدهند رزمنده بسیار است و مطمئن باشید مادامی که چنین رزمندگانی وجود دارند آمریکا و هم پیمانانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها: جانباز ، مدافع حرم

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک