شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ - ساعت ۱۴:۵۰

شهرداری متکدیان سطح شهر شیروان را جمع آوری کرد

شهرداری شیروان در راستای فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی اقدام به جمع آوری متکدیان سطح شهر نمود.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان؛ ، روز گذشته شهرداری شیروان تعداد 5 تن از متکدیان سطح شهر شیروان را در راستای خدمات اجتماعی و فرهنگی این شهرداری جمع آوری کرد.

"فرهاد زراعتکار"معاون خدمات شهری شهرداری شیروان  در این خصوص به پایگاه خبری تحلیلی شیروان گفت: متکدیان اغلب در بازار و نواحی شلوغ شهر مشغول به فعالیت بوده و با بکارگیری ترفندهایی مختلف سعی در جلب ترحم افراد از طریق ابراز عجز و گرسنگی و تقاضای کمک از عابرین، دارند.

وی با اشاره به تأکید وزیر کشور در شصت و نهمین جلسه شورای اجتماعی کشور در باب اینکه اصل جمع آوری متکدیان نباید مورد غفلت واقع شود و ضروری است که استانداری به عنوان هماهنگ کننده با همکاری وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور، شهرداری و نیروی انتظامی اولویت های خود را حول محور جمع آوری متکدیان قرار دهند، گفت: در راستای توجه به سلامت اجتماعی همشهریان و رفع مشکلات اجتماعی با رویکرد مدیریت شهری طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر توسط شهرداری اجرا شده است.

وی از حمایت و پشتیبانی سایر نهادها به‌ویژه نیروی انتظامی و دادگستری و فرمانداری برای رفع سد معبر تقدیر کرد و افزود: شهروندانی که با ایجاد سد معبر حقوق دیگر شهروندان را ضایع می‌کنند با آنها برخورد می‌شود.

زراعتکار خاطرنشان کرد: سامانه ارتباطات مردمی 137 آماده دریافت نظرات و شکایات شهروندان و پیگیری و رفع مشکلات در شهر، موضوع وظیفه ای شهرداری است.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک