شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۵۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ - ساعت ۱۰:۳۱

نمایشگاه عکس وقف در شیروان گشایش یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: نمایشگاه عکس وقف به مناسبت هفته وقف از دیروز در محل حوزه علمیه آیت الله حکیم شیروان گشایش یافت.
 نمایشگاه عکس وقف در شیروان گشایش یافت,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان؛ "احمد زیبایی" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه عکس با موضوع وقف، موقوفات و امامزاده ها در حوزه علمیه برادران در شهرستان شیروان گشایش یافت.

این نمایشگاه با هدف تجلیل و معرفی واقفان ومعرفی امامزاده ها ،بقاع متبرکه و موقوفات شیروان به همت انجمن عکاسی و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و مدرسه علمیه آیت الله حکیم شیروان برپا شده است.

زیبایی بیان کرد:در این نمایشگاه ٢٠اثر از ١١عکاس شیروانی با موضوع وقف ،از امامزاده ها و موقوفات شیروان به نمایش در آمده است.

لازم به ذکر است نمایشگاه فوق به مدت سه روز در محل مدرسه علمیه آیت الله حکیم دایر بوده و سپس به مدت سه روز در محل امامزاده حمزه رضا(ع) بر پا خواهد شد و علاقمندان می توانند صبح و بعد ازظهر از این نمایشگاه بازدید نمایند.

از آثار برتر این نمایشگاه در همایش یاوران وقف شهرستان شیروان در امامزاده غیبی تجلیل خواهد شد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک