شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۵۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ساعت ۱۳:۱۵
یادداشت:

تصدی کرسی نمایندگی مردم شیروان در مجلس به چه کسی می رسد؟

انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از ۲۷ آذر ماه سال جاری، با ثبت نام کاندیداهای احتمالی رسما کلید خواهد خورد ولی از یک سال گذشته طبل کاندیداها به صدا در آمده است.
تصدی کرسی نمایندگی مردم شیروان در مجلس به چه کسی می رسد؟,
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان، یکی از مباحث و موضوعات قابل توجه در زمینه انتخابات بویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شیروان موضوع فرهنگ انتخاباتی است که شیوه ی انتخاب و انتخابات را از دیگر حوزه های انتخابیه در استان خراسان شمالی متمایز نموده است و اینکه شیروان نیز در بین هم استانی ها به عنوان سیاسی ترین شهر معرفی می شود.
 
این ایام و بازه زمانی که تا انتخابات وجود دارد برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آتی تکرار نشدنی است و هرچند که زمان خیلی زیادی تا انتخابات مانده است ولی هر کاندیدا به راههای زیادی برای جذب مردم و جلب توجه آنان متوسل می شود.
 
شرکت در مجالس عمومی و خصوصی (ترحیم، عروسی، مسابقات ورزشی، جشنواره های فرهنگی هنری)، ارتباط مستمر با تشکل ها و هیأت ها و گروهها و جریانهای سیاسی اجتماعی، مصاحبه با رسانه های گروهی و مطبوعات و درج مقاله، خبر و گزارش و... حکایت از خیزش و عزم جدی این افراد برای ورود به پارلمان دهم و نشستن بر صندلی سبز رنگ بهارستان دارد.
 
باید منتظر ماند و دید در روزها و ماه های آینده سمت و سوی انتخابات به کجا کشیده می شود. انتخاباتی که از یک طرف آوردگاه بین جریان های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا خواهد بود و از طرفی دیگر زورازمایی بین طوایف و قبیله های مردم در شهر و روستاها گرفته تا دانش آموزانی که حتی حق رای دادن هم ندارند بر طبل حمایت از کاندیدای مدنظر یا علاقه شان می کوبند.
 
کاندیداهای احتمالی شیروان، بصورت غیر رسمی از یک سال گذشته خود را برای این ماراتن مهیا کرده اند و این شهرستان شاهد برگزاری جلسات خانگی و نشست های غیر رسمی و حتی رسمی برخی کاندیداهای احتمالی این عرصه است.
 
فارغ از هرگونه جبهه گیری سیاسی و حمایتی، اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیروان را جهت اطلاع همشهریان عزیز ذکر می کنیم(به ترتیب الفبا):
 
1- حسین آفریده؛ نماینده مردم شیروان در دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس
 
2- محمد حسن پیرزاده؛ قاضی شعبه نهم دیوان عدالت اداری
 
3- علی جدی؛ عضو شورای اسلامی شهر نیشابور
 
4- رضا روحانی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور کرج
 
5- عبدالرضا عزیزی؛ نماینده مردم شیروان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس.
 
با وجود این لیست، به ذهن متبادر می شود که مردم با برگزاری انتخاباتی پر شور برای تائید نظام جمهوری اسلامی به پای صندوقهای رای خواهند آمد و رقابتی نزدیک نیز برای کاندیداهای صندلی سبز بهارستان در راه است.
 
در انتها  باید دید ردای وکالت مردم شیروان در مجلس دهم شورای اسلامی، صبح روز هشتم اسفندماه سال جاری بر تن کدامیک از کاندیداهای احتمالی فوق خواهد نشست….(اسامی که معرفی گردید تنها بخشی از کاندیداهای احتمالی هستند که تا امروز در محافل  گوناگون نامشان بر سر زبانها جاری شده و نمی توان حضور یا عدم حضورشان را قطعی دانست و احتمالا در آینده از تعدادشان کاسته یا بر تعدادشان افزوده خواهد شد).
 
انتهای پیام/ ق
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک