پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۵۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ساعت ۹:۳۷

توصیه یک پزشک به زائران پیاده حرم امام رضا(ع)

دکتر زارع در توصیه ای به افرادی که با پای پیاده به مشهد مقدس اعزام می شوند گفت: این افراد باید از قبل آمادگی جسمانی خود را بالا ببرند تا گرفتگی عضلات برای آنها پیش نیاید.

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری شیروان؛ "دکتر حسین زارع" رئیس شبکه بهداشت شیروان بیان داشت: با توجه به گزارشهای هواشناسی و هوای سردی که در پیش خواهد بود برای انکه دچار سرما زدگی و سینوزیتهای مزمن نشوند حتما لباس گرم و کلاه و کفش مناسب به همراه داشته باشند.

دکتر زارع گفت: زائران گرامی در هنگام پیاده روی در حاشیه جاده ها در خلاف جهت حرکت ماشینها مسیر را طی کنند تا مشکلاتی برای امنیت و سلامت آنها به وجود نیاید.

وی با تاکید بر اینکه در طول روز مسیر را طی کنند افزود: قبل از شروع سفر آمادگی جسمانی خود را به اندازه ای برسانند که در طول سفر با ترشح اسید لاکتیک دچار گرفتگی عضلات نشوند و  افرادی که دچار بیماری های قلبی، تنفسی و.. هستند از شروع به سفر به صورت پیاده خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت شیروان گفت: زائران پیاده داروهای ضد تهوع و ضد درد معمولی به همراه خود داشته باشند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک