سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۵۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۰:۱۷

صدور ۳۲۰۰ ویزای اربعین در خراسان شمالی/استقرار ۲ کارگزار حج و زیارت در مرز مهران

سرپرست اداره کل حج و زیارت خراسان شمالی از تحویل مدارک 4 هزار و 450 نفر از زائران خراسان شمالی به کنسولگری عراق برای صدور ویزا خبر داد و گفت: برای 3 هزار و 200 متقاضی ویزا صادر شده است.
صدور 3200 ویزای اربعین در خراسان شمالی/استقرار 2 کارگزار حج و زیارت در مرز مهران,
محمد باقر قاصری در گفتگو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد:  برای یک هزار و 200 متقاضی که مدارکشان کامل است نیز ظرف امروز و فردا ویزا صادر می شود.
وی افزود: 7 هزار و 500 متقاضی حضور در همایش عظیم اربعین حسینی از طریق سامانه سماح اقدام به ثبت‌نام کرده بودند که به دلیل عدم تکمیل مدارک، امکان ارسال مدارک برای صدور ویزا وجود نداشت.
وی با بیان اینکه مطابق با آخرین آمار، سرکنسولگری عراق تاکنون 3 هزار و 200 ویزای اربعین صادر شده است، اضافه کرد: ثبت نام زائران اربعین حسینی در کربلا تا سوم آذر ماه ادامه دارد.
وی از موکب‌های فراوان ایرانیان در عراق خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه مشکلی برای ارائه خدمات به زائران اربعین نداریم، به گونه‌ای که هم از سوی موکب‌های ایرانی و عراقی خدمات بسیاری به عاشقان امام حسین(ع) داده می‌شود.
سرپرست اداره کل حج و زیارت خراسان شمالی افزود: اعزام زائران خراسان شمالی از مرز مهران انجام می شود و در همین خصوص 2 کارگزار حج و زیارت در این مرز برای ارائه خدمات به زائران استان مستقر هستند.
قاصری گفت: در مسیر پیاده روی زائران از نجف تا کربلا در محل عمود 655 موکب خراسان شمالی راه اندازی شده که به زائران استان خدمات رسانی می کنند.
وی خاطر نشان کرد: در مسیر سه راهی کوچ نیز موکب خراسان رضوی مستقر است که زائران خراسان شمالی نیز می توانند از آن بهره مند شوند.
قاصری با بیان اینکه از بیست و دوم آبان ماه امکان خروج زائران از مرز فراهم شده است، گفت: هفته گذشته 4 اتوبوس از خراسان شمالی اعزام شدند و افرادی نیز با وسایل نقلیه شخصی اعزام شده اند.
انتهای پیام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک