دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۴۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ساعت ۱۳:۱۹
شهردار بجنورد اعلام کرد:

تجهیز ۵ تقاطع به سیستم های هوشمند/دوراهی ملکش،گذر محلی می شود/اتصال دانشگاه بجنورد به قیام جنوبی

شهردار بجنورد از تجهیز پنج تقاطع بجنورد به سیستم های هوشمند کنترل ترافیک در فصل پاییز امسال خبر داد.
تجهیز 5 تقاطع به سیستم های هوشمند/دوراهی ملکش،گذر محلی می شود/اتصال دانشگاه بجنورد به قیام جنوبی,
روح الله براتیان، شهردار بجنورد در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد: پروژه هوشمند سازی تقاطع های بجنورد در دستور کار شهرداری بجنورد قرار گرفته است که در همین راستا، در فاز نخست پنج تقاطع را به منظور تسهیل مدیریت ترافیک تقاطع ها به این سیستم های خریداری شده، تجهیز خواهیم کرد.
براتیان با بیان اینکه 150 میلیون تومان برای خرید این سیستم ها هزینه شده است، اعلام کرد: در حال حاضر شماری از نمایندگان شهرداری بجنورد را به استان تهران اعزام کرده ایم تا آنان در زمینه راه اندازی این سیستم ها آموزش کسب و نسبت به راه اندازی این سیستم ها درتقاطع های بجنورد اقدام کنند.
وی اعلام کرد: این سیستم ها در فصل پاییز امسال در تقاطع های مخابرات-طالقانی، امیریه-طالقانی،17 شهریور-طالقانی، 17 شهریور-امام خمینی، خیابان خیام ( باسکول سابق) و 15 خرداد نصب خواهند شد.
وی خاطر نشان کرد: سایر تقاطع های سطح شهر بجنورد نیز در فصل بهار سال آینده به سیستم های هوشنمد کنترل ترافیک تجهیز خواهند شد.
این مسئول در ادامه به اقدام شهرداری بجنورد در زمینه رفع نقایص فنی نقاط حادثه خیز سطح شهر بجنورد نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه از 10 سال گذشته تا کنون مصوباتی در شورای ترافیک استان برای رفع این نقایص مصوب و اعلام شده بود که متاسفانه هیچ یک اجرایی نشده بودند.
وی با بیان اینکه میدان امام رضا ( ع ) و میدان شهدای گمنام ( میدان سی ان جی ) از جمله این نقاط حادثه خیز و خطر آفرین شهر بجنورد بودند، اظهار کرد: شهرداری بجنورد نسبت به اصلاح هندسی این دو میدان اقدام و آنها را رفع نقص فنی کرد.
علاوه بر آن، وی افزود: از سال گذشته تاکنون شماری دیگر از تقاطع های سطح شهر بجنورد، اصلاح فنی و برخی از ورودی های خیابان ها و معابر سطح شهر بازگشایی و تعریض شدند.
شهردار بجنورد در پاسخ به این سوال که تصمیم شهرداری بجنورد برای مسیر خطرناک دو راهی ملکش چیست؟، بیان داشت: با افتتاح پل خوشی بار ترافیکی دوراهی ملکش کاهش پیدا می کند و این دو راهی به گذر محلی تبدیل می شود.
وی همچنین درباره درخواست دانشگاه دولتی بجنورد برای اتصال به قیام جنوبی گفت: در حال حاضر نقشه برداری ها در محور مشخص برای اتصال دانشگاه دولتی بجنورد واقع در تخته ارکان به خیابان قیام جنوبی در حال انجام است تا بتوانیم املاک معارض را مشخص و نسبت به بازگشایی این محور اقدام کنیم.
براتیان گفت: در مرحله نخست استانداری برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان اختصاص داده است که با پایان نقشه برداری ها باید نسبت به جاده سازی این محور اقدام کنیم.
انتهای پیام/ق
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک