دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۴۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ساعت ۱۵:۳۴
در گفت و گو با اترک نیوز اعلام شد:

ارسال لیست متقاضیان حق التدریسی در مدارس خراسان شمالی به وزارتخانه/۱۷۰ معلم، متقاضی بازنشستگی

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اعلام اینکه 380 نفر نیرو در استان برای تدریس در قالب معلم حق التدریسی ثبت نام کرده اند، گفت: بررسی پرونده های این نیروها به پایان رسیده است و امروز برای تعیین تکلیف به وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.
ارسال لیست متقاضیان حق التدریسی در مدارس خراسان شمالی به وزارتخانه/170 معلم، متقاضی بازنشستگی,
قنبرعلی خوش آینه، معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار اترک نیوز اظهار کرد: با توجه به نیاز اداره کل آموزش و پرورش استان ها به جذب معلمان، مجلس شورای اسلامی نیز مصوبه ای مبنی بر جذب نیروهایی در قالب معلمان حق التدریسی به منظور خرید خدمات آموزشی از آنان برای تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه 1 و 2 ابلاغ کرد.
خوش آینه تصریح کرد: پس از ابلاغ این خبر، تا کنون 240 نفر نیرویی که در پیش دبستان های استان به عنوان معلم حق التدریسی فعالیت داشته اند همچنین 140 نفر نیرویی که به عنوان معلم حق التدریسی در مدارس ابتدایی و متوسطه 1 و 2 فعال بوده اند با مراجعه به این اداره کل برای جذب به عنوان معلم حق التدریسی در مدارس استان ثبت نام کرده اند.
وی گفت: امروز بررسی پرونده های این ثبت نام شدگان نهایی و لیست تهیه شده به وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود تا وزارتخانه اعلام کند که در خراسان شمالی چه تعداد نیرو باید جذب شوند.
این مسئول افزود: امیدوار هستیم که تا 10 روز آینده وزارت خانه برای جذب نیروی معلم حق التدریسی پاسخ دهد.
وی یادآور شد: خرید خدمات آموزشی از این نیروهای جدید به مدت پنج سال خواهد بود که حقوق آنان از سوی وزارتخانه پرداخت می شود.
وی همچنین با بیان اینکه 90 درصد از متقاضیان ثبت نام شده برای تدریس در مدارس استان زن هستند، تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین نیاز استان به حضور معلمان حق التدریسی مرد است که با این شرایط چاره ای نداریم جز اینکه از معلمان زن حق التدریسی برای تدریس دانش آموزان پسر بهره گیری کنیم.
خوش آینه همچنین با بیان اینکه امیدوار هستیم وزارتخانه با جذب 380 نفر نیروی متقاضی تدریس در مدارس استان موافقت کند، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدارس روستایی شهرستان های راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان، به جذب معلمان حق التدریسی برای مقاطع متوسطه 1 و 2 و در مدارس روستایی شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان، راز و جرگلان نیز به جذب معلمان حق التدریسی برای مقطع ابتدایی نیازمند هستند.
وی همچنین در پاسخ به این سوال که سرانجام نسبت به اعتراض 13 معلم اسفراینی در مورد محل خدمت آنان که شهرستان جاجرم مشخص شده بود، چه تصمیمی اتخاذ شد، اعلام کرد: دیوان عدالت اداری بر انتقال آنان به منطقه بام و صفی آباد رای داد.
وی در خاتمه از تقاضای بازنشستگی 170 نفر معلم در استان نیز خبر داد و گفت: پاسخ به تقاضای بازنشستگی آنان امروز نهایی می شود.
معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: بیشترین تقاضای بازنشستگی از شهرستان بجنورد بوده است.
انتهای پیام/ق
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
نادر | 1394/07/26
0
2
با عرض سلام و وقت بخير. من مردو بومي شهرستان جاجرمم و ليسانسيه ي علوم ژزشکي تقاضاي تدريس به صورت حق التدريس را دارم. ايا به صورت آزاد هم حق التدريس جذب مي کند؟ لطفا در صورت اعلام موافقت وزارتخانه فراگير اطلاع رساني کنيد تا همه ي جوانان تحصيلکرده ي استان به تناسب شايستگي تحصيلي و اخلاقي و نه صرف روابط بين گروهي و عدم صلاحيت تحصيلي جذب شوند. با تشکر
نام :
ایمیل
نظر
اکرم مهنانی | 1397/06/25
1
0
باسلام واحترام اینجانب اکرم مهنانی ،فارغ التحصیل ارشد حسابداری،گرایش حسابرسی، بانمره دفاع18.5وبا معدل 15.56 از دانشگاه ازاد واحد قاینات،ارزوی تدریس را دارم ،اما تاکنون موفق نشده ام ،لطفا همکاری لازم را مبذول فرمایید باتشکر
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک