سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گفتگو | کد خبر: ۴۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ساعت ۱۱:۳۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد :

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۱۲۵مسجد و اماکن متبرکه خراسان شمالی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با نهم ذی الحجه مراسم روح بخش دعای عرفه در ۱۲۵مسجد و امکان متبرکه خراسان شمالی برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم دعای عرفه در ۱۲۵مسجد و اماکن متبرکه خراسان شمالی,دعای عرفه+ برگزاری مراسم عرفه+ بجنورد+ سازمان تبلیغات+ حجت الاسلام ایزانلو

به گزارش گروه دریافت خبر اترک نیوز، حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهارکرد: چهارشنبه ۱مهر ماه  مصادف با نهم ذی الحجه و روز عرفه، دعای عرفه دربیش از  125 مسجد و مکان های مذهبی شهرستان های مختلف خراسان شمالی برگزار می شود.

حجت الاسلام ایزانلو با یادآوری این که نهم ذی الحجه به‌عنوان روز نیایش نیز نامگذاری شده است،اضافه کرد: در این روز مراسم قرائت دعای عرفه از ساعت 13 با حضور و سخنرانی روحانیان استانی و مدعو و نیز مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در این روز مراسم ویژه دعای عرفه در بجنورد درمحل مصلای امام خمینی(ره) این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و مداحی یکی از مداحان برجسته کشوری و همچنین در محل امام زاده سید عباس (ع) شهرستان بجنورد  برگزار می شود.

وی گفت: همچنین مراسم روز عرفه در شهرستان شیروان در محل مصلای نماز جمعه، در اسفراین در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع)، جاجرم در مسجد صاحب الزمان(عج)، مانه و سملقان در محل گلزار شهدای گمنام و در شهرستان فاروج نیز در محل مسجد جامع مرکز این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ایزانلو گفت: روز بعد از عرفه عید قربان خواهد بود که در این راستا نیز نماز عید قربان با امامت ائمه جمعه و جماعات در شهرها و مناطق مختلف استان برپا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برگزاری نماز عید سعیدقربان در مصلا مراکز شهرستان ها، اعزام روحانیون به نقاط محروم استان به منظور تبین مسئله ولایت، برپایی جشن های مردمی و... را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام ذکر کرد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک