جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۴۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ساعت ۱۰:۱
حیدر مصلحی در شیروان :

فراموشی راه امام (ره) سبب سیلی خوردن ملت می شود

وزیر پیشین اطلاعات در جمع سربازان آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان گفت : اگر راه امام را گم کرده و مکتب ایشان را فراموش کنیم یا مکتب امام را کمرنگ کرده و کنار بگذاریم مردم ضربه می خورند.
 فراموشی راه امام (ره) سبب سیلی خوردن ملت می شود,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، حجت الاسلام حیدر مصلی ، وزیر سابق اطلاعات عصر امروز در جمع سربازان و پایوران آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد نیروی زمینی سپاه شیروان ضمن گرامیداشت  سی و هفتمین سالگرد قیام یوم ‌الله هفدهم شهریور، جمعۀ خونین ، گفت : قیام 17 شهریور 57 یادآور ایستادگی کسانی است که به زندگی خاکی با شربت شهادت پشت پا زدند.

وی ادامه داد: این قیام بزرگ و تاریخ ساز در حقیقت نقطه عطفی در حرکت توفنده انقلاب اسلامی بود که برای همیشه در اذهان ملت باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که نهضت انقلاب اسلامی رویدادهای بسیار زیادی را به خود دیده افزود: بی تردید هر یک از رخدادهای انقلاب تأثیری انکار ناپذیر در روند سرنگونی رژیم پهلوی و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران داشت.

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: بی تردید باید گفت که حادثه تاریخی هفدهم شهریور سال 1357 یکی از رخدادهایی بود که مسیر رو به رشد انقلاب اسلامی را هموار ساخت و این روز باید همواره گرامی داشته شود.

مصلحی  کشتار مردم انقلابی ایران در جمعه خونین سال 57 را مایه ننگ‌ طاغوتیان‌ و روز افتخار ملت‌ ایران‌ دانست و افزود: یاد شهدای‌ عزیز 17شهریور و دیگر شهیدان‌ راه‌ حق‌ و عدالت‌ برای همیشه ادامه دارد.

وی با اشاره به این که ملت ایران در 17 شهریور ماه سال 57 به صورت علنی بدون توجه به تهدیدات رژیم در صحنه حاضر شدند، تصریح کرد: به لحاظ جمعیتی بیشترین شهید دوران انقلاب در این روز تقدیم نظام شد که خون این شهدا زمینه ای برای سرعت بخشی به پیروزی انقلاب و تنومند شدن درخت این نظام بوده است.

وزیر سابق اطلاعات  با اشاره به این که امام خمینی(ره) فرمودند: «ملتی که 17 شهریور را دارد زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود»، ادامه داد: ملت ما با همه توان در این روز در برابر رژیم پهلوی و توپ و گلوله دژخیمان ایستادند تا با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کنند و به دشمنان بفهمانند که زیر بار ظلم و جور نمی روند.

حجت الاسلام مصلحی ابراز داشت: از جمله نکات اثرگذار در جریان این قیام، ایستادگی مردم تا پای جان برای پیروزی انقلاب اسلامی و بهره‌ گیری از فرامین امام بوده که قدرتمندانه در این مسیر گام برداشتند.

مصلحی با تاکید بر اینکه گفتمان امام (ره) اجرای اسلام ناب بود اما یک عده امروز به دنبال تحریف آرمان‌های امام (ره) هستند، اضافه کرد: امام خمینی اسلام ناب که همان اسلام پا‌برهنگان و ستم‌کشیدگان و محرومان است را از اسلام آمریکایی و اشرافی‌گری و بی‌توجهی به فقرا و دردمندان جدا کرد.

وی خطاب به جوانان گفت: جوانان امروز از طریق مطالعه کتاب صحیفه نور در خصوص اسلام آمریکایی تحقیق کنند و مواضع امام (ره) را با شرایط امروز جامعه مقایسه کنند

وزیر اطلاعات سابق با اشاره به اینکه استکبار جهانی به این جمع‌بندی رسیده که با وجود نسل امروز و نسل بعدی، توانایی رسیدن به اهداف خود را ندارد، گفت: استکبار جهانی برای رسیدن به اهداف خود به دنبال ایجاد مسیر انحرافی و تحریفی در انقلاب و نظام است، تا به نتیجه برسد.

سرهنگ پاسدار سید محسن حسینی ، فرمانده آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان پیش از سخنان وزیر سابق اطلاعات گزارشی از عملکرد آموزشگاه را بیان نمودند و در ادامه افزودند : وزرات اطلاعات در زمان مصلحی کارنامه های درخشانی همچون دستگیری عبدالمالک ریگی با برقرای عملیات پیچیده از خو به جای گذاشته است .

آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان که در پنج کیلومتری شهرستان شیروان قرار دارد 214 دوره آموزش رزم مقدماتی سرباز را برگزار نموده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک