پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۴۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ساعت ۱۴:۱۷

تمدید مهلت جذب دانشجو درجهاد دانشگاهی بجنورد

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از تمدید مهلت ثبت نام و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در این مرکز خبرداد.
تمدید مهلت جذب دانشجو درجهاد دانشگاهی بجنورد,
به گزارش گروه دریافت خبر اترک نیوز، مریم یزدان پناه اظهار کرد: پذیرش و ثبت نام دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد، برای مقطع کارشناسی ناپیوسته، بدون آزمون طی نیمسال تحصیلی مهر ماه امسال در شش رشته، تا 19 شهریور ماه سال جاری تمدید شد.
وی افزود: علاقمندان می توانند به منظور ثبت نام در این مرکز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی  الکترونیکیwww.sanjesh.org اقدام کنند.
یزدان پناه با ذکر اینکه ظرفیت پذیرش در هریک از رشته‌ها 75 نفر است، یادآور شد: کلاس‌های دانشجویان از اوایل مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.
وی عناوین این رشته‌ها را شامل مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری،مهندسی فناوری اطلاعات گرایش فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک عنوان کرد.
به گفته یزدان پناه این مرکز در رشته های کارشناسی حرفه ای حسابداری در دو گرایش مالی و دولتی و کارشناسی حرفه ای روابط عمومی گرایش رفتار اجتماعی و افکار سنجی نیز پذیرش دانشجو دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مرکز دارای 24 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه صنعت،خدمات و فرهنگ و هنر است و بیش از 1100 دانشجو در رشته‌های مختلف در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک