جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ساعت ۱۴:۲۸

من مدیر اجرایی‌ام مدیر سیاسی نیستم/ مردم دغدغه ای در بحث ساماندهی رودخانه چایلق نداشته باشند

شهردار شیروان در بازدید از پروژه های نیمه تمام پارک ساحلی شیروان گفت: تاییدیه فنی آب منطقه ای و استانداری خراسان شمالی صادر شده و با مطالعات انجام شده، شهروندان هیچ دغدغه ای در بحث ساماندهی رودخانه چایلق نداشته باشند.
 من مدیر اجرایی‌ام مدیر سیاسی نیستم/ مردم دغدغه ای در بحث ساماندهی رودخانه چایلق نداشته باشند,

به گزارش اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان، "جعفر بورنگ" شهردار شیروان و "محمد محمدزاده قانعی" رئیس شورای شهر شیروان همراه با مدیران رسانه ها و خبرنگاران شهرستان شیروان از پروژه های نیمه تمام شهر از جمله پارک ساحلی شیروان بازدید کردند.

شهردار شیروان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ایجاد سد بارزو در شهرستان حوزه های آبریز این رودخانه را کم کرده و حجمی بالغ بر 94 میلیون متر مکعب آب را در خود جای می دهد و بیش از 10 سال از بهره برداری آن می گذرد.

وی گفت: طرح ساماندهی رودخانه چایلق با مطالبه مردمی در سال 91 با حضور نماینده شیروان(دکتر عزیزی) و شورای اسلامی و شهردار وقت شیروان با تشکیل جلسه ای در شورای شهر مبنی بر ساماندهی رودخانه در مزاکرات آن جلسه همه اعضا این مطالبه عمومی مردم را پیگیر می شوند و تصمیم میگیرند رودخانه را از حالت زباله دانی خارج و تصمیم بر ساماندهی آن بگیرند.

بورنگ افزود: در جلسه ای دیگر با حضور بنده و فرماندار و معاونین او، نمایندگان شورای شهر، مدیر رودخانه های آب منطقه ای خراسان شمالی و کارشناسان شهرداری طی مصوبه ای ساماندهی رودخانه چایلق در اختیار شهرداری قرار گرفت و در جلسه شورای شهر مقرر شد اقدامات لازم برای ساماندهی رودخانه توسط شهرداری انجام شود.

وی گفت: کلیات طرح و مطالعات 50 سال گذشته سیل این رودخانه و منطقه مورد بررسی قرار گرفته و مجوز اجرای طرح از سوی آب منطقه ای خراسان شمالی و دفتر فنی استانداری خراسان شمالی صادر شده است.

شهردار شیروان ضمن گلایه از برخی از مسئولین و شهروندان گفت: افرادی که اطلاعات کافی راجع به این پروژه ندارند سلیقه ای به مسائل نگاه نکنند و مسائل تخصصی را به اهل فن بسپارند و سلیقه های شخصی را کنار بگذارند و دلواپس نباشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح در حل مشکلات اجتماعی و زیبا سازی منطقه تاثیرگزار است افزود: ما به فکر سلامت و آرامش مردم هستیم و حوزه آبریز و مساحت آن بررسی شده و مشکلی پیش نخواهد آمد.

سکاندار مدیریت شهری شیروان در پایان گفت: هیئت وزرا ابلغی را به شهرداران سراسر کشور ابلاغ کرده اند که تمامی رودخانه هایی که در داخل شهر قرار گرفته اند جهت ایجاد فضای سبز در اختیار شهرداریها قرار گیرند و وزارت کشور را نیز موظف به پیگیری این موضوع کرده اند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک