شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۰۸ - ساعت ۹:۴۹
مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی:

شبکه های اجتماعی در کمین جوانان هستند

دشمن با ارائه خدمات جذاب رایگان در شبکه های اجتماعی تلاش می کند جوانان را از دین و ولایت دور سازد.
شبکه های اجتماعی در کمین جوانان هستند,
به گزارش اترک نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي شيروان؛ حجت الاسلام حسین عابديني مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی در جلسه مشترک ستاد مرکزی و ستاد اجرائی نماز جمعه شیروان اظهارکرد: ما تنها حکومتی هستیم درجهان بشریت که می خواهیم نام "علی"را زنده کنیم تمام دشمنان مي خواهند نام حضرت علي (ع) نباشد نام علي همان ولايت است  بايد دست به دست هم دهيم و نام امام علی (ع) را در دنيا احيا کنيم، احياي نام امام علی (ع) و پرچم اسلام ناب محمد(ص) از اهداف انقلاب است. به لطف خدا عدالت طلبی امام علی (ع) در يمن و فلسطين رواج پيدا کرده است امید است این حرکت تمامی سرزمینها را فرا بگیرد.
 
مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: دشمن بخش عمده ای از سرمايه اش را براي انحراف جوانان گذاشته است برای مثال خدمات جذابی  پيامک و تماسها رايگان در شبکه های اجتماعی راه اندازي کرده است در این شبکه ها تلاش می شود در ذهن جوانان تاثیراتی بگذارد و آنان را تحت الشعاع قرار دهد.
 
عابديني با اشاره به این که امام خميني (ره) در سال 42 فرمودند انقلاب داراي سه مرحله است افزود: این سه مرحله شامل یک کفر را از بين ببريم، دوم وضع اقتصادي مسلمانان را ساماندهي کنيم و در نهایت جهان را براي ظهور امام زمان(عج) آماده کنيم تا به لطف الهی عدالت در جهان برقرار شود. 
 
انتهاي پيام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک