پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۴۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ساعت ۱۰:۵

کشف ۴۷ کیلو انواع مواد مخدر در شیروان

از ابتدای سال 94 تا کنون 47 کیلو انواع مواد مخدر در شیروان کشف و ضبط شد.
کشف 47 کیلو انواع مواد مخدر در شیروان,
به گزارش اترک نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي شيروان؛ عباسعلی صفای فرماندار شیروان در چهارمین جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدراظهار کرد:با توجه به اینکه خانواده ها با مواد صنعتی آشنا نیستند امکان دارد این مواد در قالب آدامس ، توتون ، تنباکو و سیگار وارد جامعه شود در همین راستا ارگانهای مربوطه باید اطلاع رسانی در مورد این موضوع داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: با حمایت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان زمینه ی استفاده از ظرفیت های زندانیان در جهت اقتصادی در زمینه های تولید و پروژه های عمرانی فراهم شده است اعتبارات پروژه ندامتگاه مرکزی و کمپ زندان از محل سفر مفام معظم رهبری تامین شده است و به زودی به بهره برداری می شود.
 
آذری جانشین فرمانده نیروی انتظامی شیروان از کشف 47 کیلو از انواع مواد مخدراز ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: که در این مورد 118 متهم و قاچاقچی  دستگیر شدند و 28 نفر به کمپ اعتیاد معرفی شده اند. از28 طرح اجرا شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر 8 مرکز تجمع معتادین تخریب و 18 مورد مغازه و منزل پلمپ شده است که این منازل محل تجمع معتادین بوده اند و در این مکانها امکان سکونت وجود نداشته است.
 
دکتر محمدی در این جلسه اظهار کرد: طبق آخرین پژوهشهای انجام شده 70 درصد بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند علل آن را مشکلات روانی تشخیص داده اند به طور مثال اگر کسی آرتروز دارد بخش عمده این مشکل بخش روانی است. 
 
وی افزود: آموزش و پرورش افرادی را پرورش می دهد که اگر درست تربیت نشوند جامعه تبدیل یه زندان می شود و دانشگاه نیز در سطح بالاتر قرار دارد با برگزار ی سمینارها وصحبت غیر مستقیم در کلاسهای دانشگاه می توان در مورد اعتیاد اطلاع رسانی کرد. بحث پیشگیری از اعتیاد باید به سمت این باشد که ادارات هم در این زمینه سهیم باشند.
 
انتهاي پيام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک