جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۴۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۰۶ - ساعت ۱۳:۳۲

قاچاقچیان یک گام جلوتر از مسئولین

معضل اعتياد، مواد مخدر، آسيب هاي جانبي اعتياد، وضعيت نامناسب اقتصادي باعث جرایم سرقت، کيف قاپي و..... شده است بايد زمينه اي فراهم شود تا افراد پس از آزادي از زندان و ترخيص شدن از کمپ اعتياد بلافاصله مشغول کار شوند.
قاچاقچیان یک گام جلوتر از مسئولین,
به گزارش اترک نیوز  به نقل از پايگاه خبري تحليلي شيروان؛ ترکانلو دادستان شهرستان شيروان درچهارمین جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدراظهار کرد: در حوزه مبارزه با خرده فروشان اقداماتي انجام شده است اما چون فرد معتاد و خرده فروش از جريمه هاي نقدي نيروي انتظامي باخبر هستند با پرداخت جريمه از رفتن به زندان سر باز مي زند با وجود اين مشکلات، مردم نسبت به دستگاه قضايي و مامورين بدبين مي شوند و معترض هستند که با قاچاقچيان بر خورد نمي شود اما قاچاقچيان هميشه يک قدم از مسئولين جلوتر هستند.      
 
وي افزود:ماموران نيروي انتظامي پس از ورود به داخل منازل يا پاتوق ها با پاک سازي محل مواجه مي شوند، قاچاقچيان مواد مخدر را در چاه ها مدفون مي کنند و محل را از وجود مواد مخدر پاک مي کنند البته تاکنون چندين چاه تخريب شده اند.
 
وي خاطر نشان کرد:با مقايسه ورودي هاي 4ماهه اول سال 93 و 4 ماهه اول سال جاري کاهش نامحسوسي در بازگشت مجرمین به جرمهای گذشته خود مشاهده مي شود. خوشبختانه با تدابیری که در شهرستان انجام شده است 60 درصد از زندانيان در بيرون از زندان مشغول کار هستند.
 
ترکانلو اضافه کرد: معضل اعتياد، مواد مخدر، آسيب هاي جانبي اعتياد، وضعيت نامناسب اقتصادي باعث جرایم سرقت، کيف قاپي و..... شده است بايد زمينه اي فراهم شود تا افراد پس از آزادي از زندان و ترخيص شدن از کمپ اعتياد بلافاصله مشغول کار شوند اگر فرهنگ سازي شود و اين تفکرات در جامعه رواج پيدا کند افراد مي توانند به راحتي در جامعه مشغول به کار شوند اشتغال زايي بخشي از مشکلات اقتصادي خانواده ها را حل کند و به جامعه در پيشگيري از اعتياد کمک شایانی می کند.
 
مواد مخدر باعث گرمی روابط زن و شوهر نمی شود
 
وی گفت: سوداگران مرگ جهت تبلیغ مواد مخدر آن را به عنوان گرما بخش روابط زن و شوهر به زوجین جوان معرفی می کنند که متاسفانه برخی از افراد ناآگاه فریب این تبلیغات را می خورند و به همین دلیل به استعمال مواد مخدر روی می آورند.
 
دستگاه قضایی قصد تخریب منازل را ندارند، پاتوقهای فساد را تخریب می کنند
 
دادستان شیروان افزود: از مالکان درخواست داریم تا منازل خود را به افرادی که می خواهند این مکانها را به پاتوق خلافکاران تبدیل کنند امتناع بورزند و اگر مردم از وجود این نوع پاتوقها اطلاع دارند آن را به مامورین نیروی انتظامی اطلاع دهند با هماهنگی های که با شهرداری شیروان انجام شده است پاتوقهای که محل فساد و استعمال مواد مخدر است تخریب می شود.
 
انتهاي پيام/
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک