چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۴۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ساعت ۹:۱۲

خسارت بارندگی های اخیر شهرستان شیروان ۲۰ میلیارد ریال اعلام شد

جانشین ستاد بحران شهرستان شیروان برآورد اولیه خسارات بارندگی و سیلاب های سه روز اخیر در این شهرستان را 20 میلیارد ریال برآورد کرد.
خسارت بارندگی های اخیر شهرستان شیروان 20 میلیارد ریال اعلام شد,

به گزارش اترک نیوز ، "یونس روحانی" جانشین ستاد بحران شهرستان شیروان  ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شیروان، اظهار داشت این میزان خسارت در پی بارندگی های اخیر روزهای گذشته به بخش های باغی، مزارع و مسیل های روستاهای گرماب، گلیان، اسطرخی و بلغان علیا و سفلی در بخش مرکزی وارد شده است.

روحانی افزود: با وجود بارش شدید باران طی دو روز اخیر در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، اکنون در حوزه راه های منطقه مشکل خاصی وجود ندارد و مسیرها باز و تردد در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان، بارندگی روزهای شنبه و یکشنبه که به صورت رگباری در روستاهای بلغان علیا و سفلی، گرماب و اسطرخی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان مشکلاتی از جمله جریان سیلاب و رها کردن آورده های سنگ و چوب، شن و ماسه در سطح راههای این روستاها، خسارات باغی و اراضی و راههای ارتباطی این روستاها شده بود.

انتهای پیام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک