چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۴۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ساعت ۹:۳۱

آزادی ۳۸ زندانی جرائم غیر عمد در شیروان

در سال 93 با کمک خیرین و ریاست کل دادگستری استان خراسان شمالی و ستاد دیه زمینه ی آزادی 38زندانی جرائم غیر عمد با بدهی 1میلیارد و 600 میلیون تومانی فراهم شد.
آزادی 38 زندانی جرائم غیر عمد در شیروان,
به گزارش اترک نیوز به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی شیروان، حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان در جشن گلریزان جرایم غیر عمدی با گرامی داشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) افزود: ماه رمضان ماه رجعت به خود قبل ازرجعت به خدا است ماه رمضان بهترین فرآورده اش عاطفه و احسان و نیکوکاری است که تاثیرش به خود انسان برمی گردد.
 
وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان هرساله درسراسرکشوردرماه رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود گفت:ماه رمضان تجلی گاه ایمان ،عقل، عاطفه، خداگرایی و آخرت گرایی است و امیدوارم زمینه ی آزادی زندانیان فراهم شود.
 
کوثری افزود: جریمه ی هر روز روزه خواری، آزاد کردن یک زندانی یا سیرکردن یک فقیر است انجام این اعمال در ماه رمضان  شستشوی گناهان است برای رهایی خود از زندان نفس است 
 
کوثری اضافه کرد:شهرستان شیروان در پرداخت زکات رتبه اول دراستان دارد باید در مساجد و مصلی های استان اطلاع رسانی شود که ماه رمضان ماه خوبی ها است تا افرادی که می خواهند در جشن گلریزان شرکت کنند به راحتی بتوانند در این اقدام خدا پسندانه را انجام دهند.
 
امامی راد رئیس دادگستری شیروان در جشن گلریزان جرایم غیر عمدی افزود: در سال 93 با کمک خیرین و ریاست کل دادگستری استان خراسان شمالی و ستاد دیه زمینه ی آزادی 38زندانی جرائم غیر عمد با بدهی 1میلیارد و 600 میلیون تومانی فراهم شد.
 
وی افزود: درسال جاری ازمجموع 641 زندانی 32 زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد با بدهی 1 میلیارد و 200 میلیون تومانی وجود دارد، لذا با توجه به اینکه شهرستان شیروان رتبه دوم را دراستان از نظرجمع آوری کمک برای زندانیان دارد از همشهریان و خیرین انتظار می رود زمینه ی آزادی 32زندانی را فراهم کنند.
 
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک